Ознайомлюємося з найкращими дитячими садками України

Ми продовжуємо ознайомлювати вас із найкращим досвідом вітчизняної дошкільної освіти. Міністерство освіти і науки України представляє дошкільний навчальний заклад № 127 міста Севастополя. Пропонуємо переглянути світлини.

Міністерство освіти і науки України продовжує висвітлювати роботу кращих дошкільних навчальних закладів країни. На черзі — дитячий садок № 127 міста Севастополя.

Керівником цього дошкільного закладу є Ірина Майорова.

Починаючи з 1999 року, пріоритетним напрямком роботи дитячого садка є художньо-творчий розвиток дошкільника, який реалізується через організацію образотворчої, музично-театралізованої діяльності та діяльності у центрах етнографії та мистецтва.

Цей дошкільний навчальний заклад бере участь у різноманітних конкурсах та виставках. Його вихованці займають почесні призові місця у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах дитячої творчості («Я хочу жити у якісному світі», «Казка мандрів», «Казкова фантазія» тощо).

Вихователі дитячого садка № 127 успішно поєднують у навчально-виховному процесі мультимедійні програми, педагогічні інновації та традиційні методи навчання. За словами педагогів, це значно підвищує ефективність розвитку дітей із різнорівневою підготовкою.

Крім того, колектив дошкільного навчального закладу № 127 нагороджено Знаком «За заслуги перед містом-героєм Севастополем».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230511

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді