Реєстрацію на участь у конкурсі «Учитель року — 2014» продовжено!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У зв’язку із перенесенням строків проведення третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014» реєстрацію учасників продовжено до 20 лютого 2014 року.

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (ІІТЗО) повідомляє, що заключний тур відбудеться з 4 по 11 квітня 2014 року. Відповідний лист № 14.1/10-111 від 22.01.2014 направлено до ректорів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

У зв’язку із перенесенням заходу реєстрацію продовжено до 20 лютого 2014 року, повідомляє Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (ІІТЗО). 

Для того щоб стати учасником конкурсу, необхідно, перш за все, заповнити електронну заявку на офіційному веб-сайті конкурсу. В ІІТЗО також зауважують, що всі матеріали необхідно відправити на адресу обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти за номінаціями не пізніше 18 березня 2014 року.

Нагадуємо, що конкурс проводиться у п’яти номінаціях із предметів інваріантної частини навчальних планів у три тури:

  • перший тур – районний (міський);
  • другий тур – обласний (у Автономній Республіці Крим – республіканський, у містах Києві та Севастополі – міський);
  • третій (заключний) тур – всеукраїнський.

На відбірковому етапі третього (заключного) туру конкурсу, в кожній номінації, фахове журі із 27 представників кожного регіону України обирає 12 учасників для наступного етапу змагання.

На фінальному етапі третього (заключного) туру визначаються 4 лауреати та 1 переможець всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в кожній номінації окремо.

Ознайомтеся з переліком документів та матеріалів учасника конкурсу «Учитель року — 2014».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
100

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді