В гостях у дитячого садка «Вишенька»

Ми продовжуємо ознайомлювати вас із найкращим досвідом вітчизняної дошкільної освіти. Цього разу Міністерство освіти і науки України представляє фоторепортаж із дошкільного навчального закладу «Вишенька».

Продовжуємо публікацію серії фоторепортажів Міністерства освіти і науки України, що висвітлюють діяльність кращих дошкільних навчальних закладів країни. Цього разу МОН представляє колектив дошкільного навчального закладу «Вишенька» у м. Жмеринка (Вінницька область).

Цей дитячий садок працює вже понад 40 років. Нині його очолює Аліна Твердохліб, яка сповідує кредо: «Зустрічаючи вранці у дитячому садку кожну дитину ми маємо передати батькам: тут вашу дитину люблять, цінують, прагнуть створити найліпші умови для її гармонійного розвитку».

У дошкільному навчальному закладі «Вишенька» широко використовуються засоби медіа-освіти, створено банк інноваційних технологій, упроваджено в практику роботи технології психолого-педагогічного проектування.

Також тут запроваджено моніторингову систему оцінювання педагогічної діяльності з врученням сертифікатів «Майстер своєї справи»; якості підготовки груп до нового навчального року в оглядах-конкурсах «П’ять зірок»; «Золоту серію занять», як кращих зразків передового педагогічного досвіду. Для молодих спеціалістів успішно діє програма «Наставник». Щороку в конкурсі-рейтингу «Сім найвпливовіших жінок закладу» відзначають кращих працівників ДНЗ.

Варто відзначити,що у дитячому садку функціонують дві спеціалізовані групи для дітей із вадами зору. Корекційно-лікувальну роботу в спеціалізованих групах проводять тифлопедагоги, лікар-офтальмолог та медсестра-ортоптистка. У ДНЗ «Вишенька» обладнано спеціалізований ортоптичний кабінет для проведення повноцінного плеопто-ортоптичного лікування. Кабінет оснащено сучасною медично-лікувальною апаратурою, спеціалізованими комп’ютерними програмами для лікування зорових паталогій у дітей дошкільного віку.

Також керівництво дитячого садка обладнало індивідуальне робоче місце тифлопедагога, де систематично проводяться заняття з дітьми. Вони включають у себе вправи, що спрямовані на розвиток гостроти зору, кольоросприйняття, на формування координації рухів, орієнтування у просторі.

Тісна співпраця вихователів, спеціалістів, медиків та батьків забезпечує високу ефективність роботи цього навчального закладу. 

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230325

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді