Сергій Квіт очолив Міністерство освіти і науки України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки України відбулися кадрові зміни. Відомство очолив відомий журналіст, педагог та громадський діяч, президент НУ «Києво-Могилянська академія» Сергій Квіт.

Відповідно до постанови Верховної Ради України від 27 лютого 2014 року № 4305 Сергія Квіта призначено Міністром освіти і науки України.

Квіт Сергій Миронович народився 26 листопада 1965 року в Ужгороді.

Закінчив факультет журналістики Київського державного університету імені Тараса Шевченка. Захистив кандидатську та докторську дисертації в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Також у 2001 році захистив докторську дисертацію в Українському вільному університеті (Мюнхен).

У 1991-1992 рр. Сергій Квіт був редактором відділу журналу «Слово і час». Протягом 1993-2003 рр. — головним редактором журналу «Українські проблеми». Крім того, у 1996-2001 рр. обіймав посаду доцента Інституту журналістики. У 2000-2001 році очолював управління преси та книговидання Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України. Протягом 2001-2007 рр. — Директор Могилянської школи журналістики. У 2002-2007 роках працював деканом факультету соціальних наук і соціальних технологій НаУКМА. У 2007 році на Академічній конференції університету він був обраний на посаду президента НаУКМА.

Сергій Квіт є членом редколегій наукових журналів інформаційне суспільство», «Магістеріум», «Мандрівець», «Наукові записки НаУКМА». У 1990 році виступив членом-засновником Асоціації «Нова література», в 2002-2010 роках був президентом Центру медіареформ, із 2005 року — член Національної комісії з питань утвердження свободи слова та інформаційної сфери.

Нагороджений медаллю святого Петра Могили ( 2007 ), преміями журналу «Світовид» (1994), «Благовіст» (1996) і Фонду Українського вільного університету (2004). Стипендіат фонду ім. Фулбрайта (2006-2007), Інституту Кеннана (2009) та Німецької служби академічних обмінів (DAAD , 2010).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7108

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3154

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
796

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274197

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді