Відповідно до постанови Верховної Ради України від 27 лютого 2014 року № 4305 Сергія Квіта призначено Міністром освіти і науки України.
Квіт Сергій Миронович народився 26 листопада 1965 року в Ужгороді.
Закінчив факультет журналістики Київського державного університету імені Тараса Шевченка. Захистив кандидатську та докторську дисертації в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Також у 2001 році захистив докторську дисертацію в Українському вільному університеті (Мюнхен).
У 1991-1992 рр. Сергій Квіт був редактором відділу журналу «Слово і час». Протягом 1993-2003 рр. — головним редактором журналу «Українські проблеми». Крім того, у 1996-2001 рр. обіймав посаду доцента Інституту журналістики. У 2000-2001 році очолював управління преси та книговидання Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України. Протягом 2001-2007 рр. — Директор Могилянської школи журналістики. У 2002-2007 роках працював деканом факультету соціальних наук і соціальних технологій НаУКМА. У 2007 році на Академічній конференції університету він був обраний на посаду президента НаУКМА.
Сергій Квіт є членом редколегій наукових журналів інформаційне суспільство», «Магістеріум», «Мандрівець», «Наукові записки НаУКМА». У 1990 році виступив членом-засновником Асоціації «Нова література», в 2002-2010 роках був президентом Центру медіареформ, із 2005 року — член Національної комісії з питань утвердження свободи слова та інформаційної сфери.
Нагороджений медаллю святого Петра Могили ( 2007 ), преміями журналу «Світовид» (1994), «Благовіст» (1996) і Фонду Українського вільного університету (2004). Стипендіат фонду ім. Фулбрайта (2006-2007), Інституту Кеннана (2009) та Німецької служби академічних обмінів (DAAD , 2010).
Статті за темою
Усі статті за темоюНовий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57747
Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17608
Куточок охорони праці в закладі освіти
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
15013
Які обов’язки директора школи з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
7041
Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46146
