Відповідно до постанови Верховної Ради України від 27 лютого 2014 року № 4305 Сергія Квіта призначено Міністром освіти і науки України.
Квіт Сергій Миронович народився 26 листопада 1965 року в Ужгороді.
Закінчив факультет журналістики Київського державного університету імені Тараса Шевченка. Захистив кандидатську та докторську дисертації в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Також у 2001 році захистив докторську дисертацію в Українському вільному університеті (Мюнхен).
У 1991-1992 рр. Сергій Квіт був редактором відділу журналу «Слово і час». Протягом 1993-2003 рр. — головним редактором журналу «Українські проблеми». Крім того, у 1996-2001 рр. обіймав посаду доцента Інституту журналістики. У 2000-2001 році очолював управління преси та книговидання Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України. Протягом 2001-2007 рр. — Директор Могилянської школи журналістики. У 2002-2007 роках працював деканом факультету соціальних наук і соціальних технологій НаУКМА. У 2007 році на Академічній конференції університету він був обраний на посаду президента НаУКМА.
Сергій Квіт є членом редколегій наукових журналів інформаційне суспільство», «Магістеріум», «Мандрівець», «Наукові записки НаУКМА». У 1990 році виступив членом-засновником Асоціації «Нова література», в 2002-2010 роках був президентом Центру медіареформ, із 2005 року — член Національної комісії з питань утвердження свободи слова та інформаційної сфери.
Нагороджений медаллю святого Петра Могили ( 2007 ), преміями журналу «Світовид» (1994), «Благовіст» (1996) і Фонду Українського вільного університету (2004). Стипендіат фонду ім. Фулбрайта (2006-2007), Інституту Кеннана (2009) та Німецької служби академічних обмінів (DAAD , 2010).
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2777
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13840
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
212
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273322
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256587
