ЛНУ імені Івана Франка організував чат-конференцію з абітурієнтами

Абітурієнти Львівської, Волинської, Тернопільської та Івано-Франківської областей взяли участь в онлайн-спілкуванні з керівництвом ЛНУ імені Івана Франка. Кожен учасник чат-конференції отримав вичерпні відповіді на актуальні запитання щодо умов вступу до університету у 2014 році.

Уже другий рік поспіль приймальна комісія Львівського національного університету імені Івана Франка організовує онлайн-спілкування з абітурієнтами у вигляді чат-конференції.

Потенційні вступники до університету мали нагоду поспілкуватися з представниками Приймальної комісії ВНЗ та заступником директора Інституту післядипломної освіти та до університетської підготовки, керівником Центру доуніверситетської та сертифікаційної освіти Юрієм Корчаком

В онлайн-розмові взяли участь  представники понад 20 загальноосвітніх навчальних закладів Львівської, Волинської, Тернопільської та Івано-Франківської областей, які мають укладені угоди про співпрацю з університетом.

Упродовж двох годин усі охочі мали змогу поставити запитання й отримати повну інформацію про умови вступу до Львівського національного університету імені Івана Франка у 2014 році.

Майбутніх вступників найбільше цікавили обсяги державного замовлення на різні факультети, вартість навчання, перелік конкурсних предметів на той чи інший факультет, можливості заочного чи дистанційного навчання, терміни подання документів.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді