Міністр освіти і науки України пропонує накласти мораторій на перевірки у вітчизняних ЗНЗ до кінця навчального року. У відомстві повідомляють, що численні комісії відволікають педагогів та негативно впливають на їхню роботу.
Міністерство освіти і науки України (МОН) звертається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з проханням накласти мораторій на здійснення перевірок навчальних закладів до кінця навчального року.
Відповідний лист «Щодо зменшення кількості перевірок навчальних закладів» № 1/9-170 від 24.03.2014 підписав Міністр освіти і науки України Сергій Квіт.
Ця ініціатива зумовлена зверненнями освітянських громадських організацій з приводу численних перевірок навчальних закладів.
«Численні комісії та зростання кількості звітних матеріалів відволікають працівників від виконання основних обов’язків, що негативно впливає на роботу педагогічних колективів», — йдеться у повідомленні МОН.
Зазначений документ розміщено в експертно-правових системах «Експертус: Дошкільний заклад» та «Експертус: Школа».
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?