Професіограма вчителя музичного мистецтва

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте березневе число журналу «Учитель музичного мистецтва», присвячене темі «Професіограма вчителя музичного мистецтва». На сторінках видання традиційно подано методичні публікації, авторський сценарій, казку та кросворд-головоломку для ваших кмітливих розумників.

Учитель музичного мистецтва має репрезентувати себе учням як високопрофесійного музиканта, знавця теорії та історії музики, майстра діалогу, тонкого психолога — словом, всебічно освічену особистість. Щоб ви мали змогу здійснити саморефлексію і об’єктивно виявити плюси та мінуси своєї педагогічної діяльності, ми підготували для вас у березневому числі журналу «Учитель музичного мистецтва» спеціальну тему — «Професіограма вчителя музичного мистецтва».

Зокрема, у розгорнутих методичних публікаціях «Педагогічна етика вчителя музичного мистецтва» та «Учитель музичного мистецтва: професійні вимоги до посади» Ви знайдете для себе чимало корисної інформації щодо тем, які зазначені в назвах публікацій.

Нарешті прийшла весна, і з’явилася чудова нагода провести святковий захід на вшанування цієї квітучої пори року з учнями початкових класів. Для цього ви можете скористатися авторським сценарієм міні-дійства «Зустрічаємо Весну», яке не потребує тривалих репетицій і завченої сценографії. Це міні-дійство можна влаштувати на відкритому просторі шкільного подвір’я з активним залученням до зустрічі Весни всіх учнів.

Уже невдовзі у школах відзначатимуть свято Букваря. Пропонуємо до вашої уваги заключну частину першої дії дитячої опери-казки «Лісова школа» Богдани Фільц. Інсценівка першої дії опери-казки може стати чудовою альтернативою проведення свята Букваря.

У рубриці «Нототека» для вас, як завжди, — добірка чудових пісень, зокрема, «Український Буквар», яку ви зможете використати під час постановки свята Букваря.

Продовжуємо відкривати для вас кумедні сторінки з історії музики. Цього разу ми підготували дотепну авторську казку «Пташиний двір», яка дасть вашим учням змогу зрозуміти, що означає часто вживаний у музичній практиці вираз «пустити півня».

Насамкінець, у рубриці «Майданчик ерудита» для всіх кмітливих розумників пропонуємо кросворд-головоломку «Інструменти симфонічного оркестру».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282557

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
126

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110496

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді