Учитель музичного мистецтва має репрезентувати себе учням як високопрофесійного музиканта, знавця теорії та історії музики, майстра діалогу, тонкого психолога — словом, всебічно освічену особистість. Щоб ви мали змогу здійснити саморефлексію і об’єктивно виявити плюси та мінуси своєї педагогічної діяльності, ми підготували для вас у березневому числі журналу «Учитель музичного мистецтва» спеціальну тему — «Професіограма вчителя музичного мистецтва».
Зокрема, у розгорнутих методичних публікаціях «Педагогічна етика вчителя музичного мистецтва» та «Учитель музичного мистецтва: професійні вимоги до посади» Ви знайдете для себе чимало корисної інформації щодо тем, які зазначені в назвах публікацій.
Нарешті прийшла весна, і з’явилася чудова нагода провести святковий захід на вшанування цієї квітучої пори року з учнями початкових класів. Для цього ви можете скористатися авторським сценарієм міні-дійства «Зустрічаємо Весну», яке не потребує тривалих репетицій і завченої сценографії. Це міні-дійство можна влаштувати на відкритому просторі шкільного подвір’я з активним залученням до зустрічі Весни всіх учнів.
Уже невдовзі у школах відзначатимуть свято Букваря. Пропонуємо до вашої уваги заключну частину першої дії дитячої опери-казки «Лісова школа» Богдани Фільц. Інсценівка першої дії опери-казки може стати чудовою альтернативою проведення свята Букваря.
У рубриці «Нототека» для вас, як завжди, — добірка чудових пісень, зокрема, «Український Буквар», яку ви зможете використати під час постановки свята Букваря.
Продовжуємо відкривати для вас кумедні сторінки з історії музики. Цього разу ми підготували дотепну авторську казку «Пташиний двір», яка дасть вашим учням змогу зрозуміти, що означає часто вживаний у музичній практиці вираз «пустити півня».
Насамкінець, у рубриці «Майданчик ерудита» для всіх кмітливих розумників пропонуємо кросворд-головоломку «Інструменти симфонічного оркестру».