Організувати проектну діяльність у школі відтепер значно легше

Як підтримати й стимулювати пізнавальну активність учнів, підвищити компетентність педагогів, налагодити взаємодію з батьками учнів? Один із найефективніших способів — залучити учасників навчально-виховного процесу до проектної діяльності.

Проектна діяльність сприяє розвитку навчального закладу, удосконаленню фахової майстерності педагогів, гармонізації взаємин педагогів з учнями та їхніми батьками. Щоб полегшити організацію проектної діяльності в навчальному закладі, доцільно скористатися випуском 2013.3 «Проектна діяльність» КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».

Саме на прикладі цього випуску створено відеопрезентацію КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи» — тематичного CD з шаблонами документів, необхідних для оптимізації методичної роботи кожному заступнику директора школи.

Подані на диску тексти консультацій, інформаційних повідомлень, тези лекцій, плани семінарів-практикумів тощо стануть у пригоді заступнику директора школи для ознайомлення педагогів зі структурою проектної діяльності, її ознаками та етапами реалізації. Також у цьому випуску запропоновані приклади проектів з роздатковими матеріалами для педагогів та учнів, презентаціями, конспектами уроків, аудіо- та відеозаписами тощо, які є структурними елементами поданих на диску проектів.

Тож напрям «Експертус Освіта» пропонує переглянути відео про корисний у роботі КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для завучів школи».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді