Вітаємо переможців та лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014»

Завершився Всеукраїнський конкурс «Учитель року — 2014». Освітяни з різних куточків України продемонстрували свою фахову майстерність та поборолися за почесне звання. За результатами конкурсних випробувань визначено найкращих педагогів у п’яти номінаціях.

Упродовж 4-10 квітня педагоги з усіх регіонів України змагалися за звання кращих із кращих. Фахове журі визначило переможців та лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014».

Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.

За результатами конкурсних випробувань найвищі оцінки фахового журі та почесне звання вибороли:

  • у номінації «Географія» — Олександр Красота, вчитель Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ст. Вільшанської районної ради Кіровоградської області;
  • у номінації «Світова література» — Юрій Швачка, вчитель Старокозацького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. — гімназія» Білгород-Дністровського району Одеської області;
  • у номінації «Початкові класи» — Ольга Петриченко, вчитель Артемівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 18 Артемівської міської ради Донецької області;
  • у номінації «Трудове навчання» — Ольга Бухтій, учитель Нерубайського НВК «ЗОШ — гімназія» Біляївського району Одеської області;
  • у номінації «Директор школи» — Сергій Коваленко, директор НВК «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області.

Лауреатами конкурсу стали: Віра Хіщенко, Наталія Денисюк, Тетяна Ончєва, Наталія Осніцька, Олег Кущ, Людмила Юлдашева, Вікторія Туряниця, Жанна Костюк, Тетяна Гоцій, Світлана Прихожай, Людмила Чуб, Олена Мартинюк, Наталія Худанич, Катерина Олексієнко, Юрій Палій, Альона Сатушкіна, Людвига Цуркан, Наталія Неруш, Світлана Кіриченко, Тетяна Мирошниченко.

Вітаємо вас!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230503

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді