Удосконалити професійну компетентність педагогів, мотивувати їх підвищувати власний професійний рівень дає змогу належна організація творчої діяльності методичного об’єднання.
Саме тому творчим, ініціативним педагогічним працівникам редакція журналу «Заступник директора школи» оголошує конкурс на найкращі матеріали щодо організації роботи методичних об’єднань. Він триватиме до 23 травня 2014 року.
Учасники конкурсу: педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Переможці та дипломанти отримають чудові подарунки та почесні дипломи від напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус. Найкращі конкурсні роботи будуть опубліковані на сторінках журналу «Заступник директора школи».
Умови конкурсу читайте у січневому номері видання та на сайті oplatforma.com.ua.
Заявка на участь у конкурсі — ОБОВ’ЯЗКОВА.
Втілюйте свої ідеї, надсилайте авторські розробки для участі у конкурсі «Організація роботи методичних об’єднань» та вигравайте цінні подарунки. Бажаємо успіхів!
Докладніше читайте на сайті конкурсу.
Статті за темою
Усі статті за темоюАсистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81616
Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2410
Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76050
Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8068
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
11097