Удосконалити професійну компетентність педагогів, мотивувати їх підвищувати власний професійний рівень дає змогу належна організація творчої діяльності методичного об’єднання.
Саме тому творчим, ініціативним педагогічним працівникам редакція журналу «Заступник директора школи» оголошує конкурс на найкращі матеріали щодо організації роботи методичних об’єднань. Він триватиме до 23 травня 2014 року.
Учасники конкурсу: педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Переможці та дипломанти отримають чудові подарунки та почесні дипломи від напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус. Найкращі конкурсні роботи будуть опубліковані на сторінках журналу «Заступник директора школи».
Умови конкурсу читайте у січневому номері видання та на сайті oplatforma.com.ua.
Заявка на участь у конкурсі — ОБОВ’ЯЗКОВА.
Втілюйте свої ідеї, надсилайте авторські розробки для участі у конкурсі «Організація роботи методичних об’єднань» та вигравайте цінні подарунки. Бажаємо успіхів!
Докладніше читайте на сайті конкурсу.
Статті за темою
Усі статті за темоюПедагогічна рада школи: функції та планування
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954
Які заходи до тижня права провести в закладі освіти
Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831
Від Різдва — до Різдва: сенси і традиції свята для дітей
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
13072
Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо: готуємося до Різдва
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
49403
Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136
