Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги дошкілля взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики». Учасники заходу обговорили актуальні проблеми дошкільної освіти та ознайомилися з успішним досвідом своїх колег.

У Київському університеті імені Бориса Грінченка 11 квітня 2014 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики». У роботі конференції взяли участь провідні науковці України, керівники, вихователі-методисти та вихователі дошкільних закладів, представники засобів масової інформації.

Робота конференції була спрямована на висвітлення державної політики щодо довкілля, обговорення досвіду впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, актуальних проблем дошкільної освіти на управлінському, соціально-правовому, науково-методичному та практичному рівнях.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася Тамара Панасюк, заступник директора Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти, начальник відділу дошкільної та початкової освіти МОН України.

На пленарному засіданні з науковими доповідями виступили: Світлана Дерев’янченко, спеціаліст відділу дошкільної освіти та соціального захисту дітей Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА); Тамара Піроженко, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук, професор; Марина Машовець, заступник директора Педагогічного інституту з науково-методичної та навчальної роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Ганна Бєлєнька, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент та інші.

У межах конференції Тамара Прошкуратова, доцент кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, завідувач НМЦ практичної підготовки студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» провела презентацію навчально-методичного центру практичної підготовки студентів Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. На базі навчально-методичного центру учасники конференції взяли участь у роботі секційних засідань.

Під час секційної роботи Ольга Долинна, завідувач сектора науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, ознайомила учасників конференції з актуальним програмним та методичним забезпеченням дошкільної освіти.

Головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя» Наталія Савінова розповіла про спрямованість методичного забезпечення педагогів дошкільної освіти у фаховій періодиці Видавничого дому Експертус та про новинку для педагогів дошкільної та початкової освіти — навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» (автори: Алла Богуш, Наталія Гавриш), що отримав гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді