Видатний педагог Еміль Жак-Далькроз, творець системи ритмічного виховання, наголошував, що саме рух, зокрема й рух душі, є першою органічною реакцією на музичне звучання. Тому педагоги на заняттях з ритмічної гімнастики здатні не лише прищепити дітям інтерес до руху під музику, а ще й поступово підготувати дітей до діяльності в усіх мистецьких сферах.
Квітневе число журналу «Музичний керівник» (№ 04/2014) ми присвятили темі «Музично-ритмічне виховання». До вашої уваги ми пропонуємо калейдоскоп матеріалів, основним видом діяльності яких є саме музично-ритмічні рухи: і авторські музичні етюди-ігри, і конспект заняття з дитячої йоги з використанням класичної музики, , і вишукані хореографічні постановки «Квіткова галявина» та «Пряля», і авторську хореографічну казку «Лялька-балерина», яка дасть змогу вашим вихованцям прилучитися до пізнання основ класичного танцю, і навіть завзяту пісню Алли Мігай «Ранкова зарядка».
Весна — чудова пора для нових відкриттів, знайомств та подорожей. Одну з таких подорожей ви можете запропонувати дітям здійснити безпосередньо на музичному тематичному занятті «Подорож Камінця», запросивши їх разом із головним персонажем захопливої історії на квітучу весняну галявину для того, щоб трішки пофантазувати, поспівати, пограти, виконати релаксаційні вправи і, звичайно, порухатися під музику.
Неодмінно сподобається вашим вихованцям і знайомство з героями авторської музичної вистави «Чарівний Метелик». Постановка цієї вистави неодмінно подарує усім її учасникам і глядачам незабутнє відчуття мистецької гармонії та творчого натхнення.
Незабаром усі ми відмічатимемо Великдень. Пропонуємо для вшанування цього великого свята у вашому дошкільному навчальному закладі скористатися яскравими великодніми піснями та грою з нашої постійної рубрики «Пісенна колекція».
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках квітневого числа журналу «Музичний керівник».