За результатами 2013 року в українських школах один комп’ютер припадає на 21 учня. Про це йдеться в офіційному повідомленні Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері інформатизації та зв'язку, інформує УНН.
Протягом останніх років показники щодо кількості учнів на один комп’ютер зменшувалися. Так, якщо у 2011 році він становив 27 учнів, у 2012 — 25 учнів, то наприкінці 2013 року цей показник дорівнював 21. Нині в Європі та США в середньому один персональний комп’ютер припадає на 5–7 учнів.
«Наші діти повинні мати можливість розвивати свої здібності в дусі часу. Сьогодні інтернет — це могутнє джерело інформації, знань, технологій і нових інструментів роботи з різними даними. Як голова Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та інформаційних технологій я вважаю за необхідне ініціювати таку роботу, і почати зі свого виборчого округу. Протягом літніх канікул в кожній школі ми вивчили проблему доступу до мережі і нтернет і там , де це було необхідно, ми її вирішили. Я щиро сподіваюся, що ті можливості інформатизації, які ми змогли надати, підуть на користь школярам у досягненні успіхів з предметів, а також допоможуть учителям у їхній роботі, у підготовці уроків з використанням сучасних технологій», — зазначив народний депутат, голова «Громадянської ініціативи» Валерій Омельченко.
Статті за темою
Усі статті за темоюБільше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
401
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4951
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
462
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7117
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188