Тернопільські студенти створили «Тролейбус щастя»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відтепер затишними вулицями Тернополя кожен охочий може проїхатися у «Тролейбусі щастя». Студенти та викладачі Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка реалізували одну з найліпших ідей конкурсу «Зроби своє місто кращим».

У Тернополі реалізували соціальний проект під назвою «Тролейбус щастя», автором якого є магістрантка Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка Оксана Брикайло.

Цей проект визнали одним з найкращих серед розробок, підготовлених у межах інноваційного тренінгу «Застосування ІКТ-технологій у проектному менеджменті». 

Студенти, викладачі, школярі та всі охочі із натхненням долучилися до втілення незвичайної ідеї, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Загалом студенти магістратури Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка підготували близько 170 соціальних проектів, які взяли участь у конкурсі «Зроби своє місто кращим». Вони охопили освітню, економічну, оздоровчу, енергетичну, енергозберігаючу, соціальну, культурно-просвітницьку, туристичну, спортивну тематику, благодійність та реабілітацію.

Спільно з міською радою для реалізації було обрано такі чотири розробки:

  • «Зебра безпеки» (Ігор Чернецький, інженерно-педагогічний факультет);
  • «Тролейбус щастя» (Оксана Брикайло, факультет іноземних мов);
  • «Тернопільські зупинки: розвиток креативних соціальних площадок» (Христина Кітковська, факультет іноземних мов);
  • «Зроби місто кращим» (Олександр Бельський, Володимир Юськів, фізико-математичний факультет).
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282506

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді