Відтепер затишними вулицями Тернополя кожен охочий може проїхатися у «Тролейбусі щастя». Студенти та викладачі Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка реалізували одну з найліпших ідей конкурсу «Зроби своє місто кращим».
У Тернополі реалізували соціальний проект під назвою «Тролейбус щастя», автором якого є магістрантка Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка Оксана Брикайло.
Цей проект визнали одним з найкращих серед розробок, підготовлених у межах інноваційного тренінгу «Застосування ІКТ-технологій у проектному менеджменті».
Студенти, викладачі, школярі та всі охочі із натхненням долучилися до втілення незвичайної ідеї, повідомляє Міністерство освіти і науки України.
Загалом студенти магістратури Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка підготували близько 170 соціальних проектів, які взяли участь у конкурсі «Зроби своє місто кращим». Вони охопили освітню, економічну, оздоровчу, енергетичну, енергозберігаючу, соціальну, культурно-просвітницьку, туристичну, спортивну тематику, благодійність та реабілітацію.
Спільно з міською радою для реалізації було обрано такі чотири розробки:
- «Зебра безпеки» (Ігор Чернецький, інженерно-педагогічний факультет);
- «Тролейбус щастя» (Оксана Брикайло, факультет іноземних мов);
- «Тернопільські зупинки: розвиток креативних соціальних площадок» (Христина Кітковська, факультет іноземних мов);
- «Зроби місто кращим» (Олександр Бельський, Володимир Юськів, фізико-математичний факультет).
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку