Як підтримати й стимулювати пізнавальну активність учнів, підвищити компетентність педагогів, налагодити взаємодію з батьками учнів? Один із найефективніших способів — залучити учасників навчально-виховного процесу до проектної діяльності.
Проектна діяльність сприяє розвитку навчального закладу, удосконаленню фахової майстерності педагогів, гармонізації взаємин педагогів з учнями та їхніми батьками. Щоб полегшити організацію проектної діяльності в навчальному закладі, доцільно скористатися випуском 2013.3 «Проектна діяльність» КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».
Саме на прикладі цього випуску створено відеопрезентацію КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи» — тематичного CD з шаблонами документів, необхідних для оптимізації методичної роботи кожному заступнику директора школи.
Подані на диску тексти консультацій, інформаційних повідомлень, тези лекцій, плани семінарів-практикумів тощо стануть у пригоді заступнику директора школи для ознайомлення педагогів зі структурою проектної діяльності, її ознаками та етапами реалізації. Також у цьому випуску запропоновані приклади проектів з роздатковими матеріалами для педагогів та учнів, презентаціями, конспектами уроків, аудіо- та відеозаписами тощо, які є структурними елементами поданих на диску проектів.
Тож напрям «Експертус Освіта» пропонує переглянути відео про корисний у роботі КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для завучів школи».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію