Щоб завжди бути у відмінній професійній формі, ознайомтеся з публікаціями травневого номера журналу «Практика управління закладом освіти». Так, у рубриці «Важливі справи» подано необхідну для вас інформацію про обов’язкові профілактичні медичні огляди працівників, орієнтовну циклограму наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на червень–серпень.
Для формування позитивної громадської думки щодо діяльності навчального закладу створюйте і поширюйте якісну та достовірну інформацію. У публікації «Медіаактивність навчального закладу в інтернет-просторі» — про те, як зробити це правильно.
Щоб запобігти непорозумінням із працівниками у разі скорочення чисельності або штату працівників навчального закладу, ознайомтеся із вимогами законодавства до процедури скорочення. Про це, а також різновиди наказів з кадрових питань про звільнення з роботи — на сторінках цього номера журналу.
Якщо у вашому навчальному закладі необхідно організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомтеся з публікацією про створення спеціальних класів.
Також у пригоді стане інформація про особливості систематичного контролю за організацією харчування учнів; проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок навчального закладу.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках травневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».
Статті за темою
Усі статті за темоюКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282506
Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77
Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449
Як убезпечити заклад освіти при роботі з використанням генераторів
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
29518
Складаємо протокол засідання педагогічної ради
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
176325
