Вітаємо переможців конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!»

Нарешті підбито підсумки конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!». Поважне журі ознайомилося з кожною відеопостановкою мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали» та визначило кращих із кращих. Тож вітаємо переможців та дипломантів конкурсу!

Настав час підбивати підсумки конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!», організованого журналом «Учитель музичного мистецтва», що тривав із 15 січня по 15 березня 2014 року. Кожна шкільна відеопостановка мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали» мала свою родзинку і полонила конкурсне журі своєю безпосередністю.

Конкурс засвідчив, що в Україні є творчі педагоги, зокрема вчителі музичного мистецтва, які готові ділитися з учнями не лише своїми знаннями та вміннями, а й власним часом та бажанням дарувати учням радість, розкривати в них глибокий творчий потенціал і прагнення бути помітними та затребуваними в цьому багатоликому сучасному світі. Ми певні, що ті педагоги, які присвятили учням у неймовірно копіткій роботі над постановкою мюзиклу свої щирі переживання та любов, назавжди залишаться в пам’яті вихованців. Бо саме спільне творення таких творчих та святкових заходів, а надто конкурсних, здатні зав’язати між учнями та їхніми педагогами справжню дружбу.

Визначити одного єдиного переможця серед учасників конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!» виявилося не так уже й просто. Тому журі одностайно проголосувало за те, аби його розділили:

  • Іван ФЕДОРОВ — учитель музичного мистецтва та художньої культури та творча команда учнів 6–8-х класів ДП СЗОШ І–ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, м. Дубно, Рівненська обл.;
  • Валентина КАКАРЕКА — учитель музичного мистецтва та творча команда учнів 8–10-х класів Комунального закладу освіти КЗО «Котовський навчально-реабілітаційний центр «ДОР», с. Котовка, Магдалинівський р-н, Дніпропетровська обл.

Їхні відеопостановки вразили конкурсне журі своєю неординарністю та авторською інтерпретацією пропонованого сценарію мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали». Перша з відеопостановок представлена як рок-мюзикл у форматі кліпмейкерства з авторською музикою, а друга — як вишукана музично-театральна вистава у дусі галантного ХVIII cторіччя з домінантою творів музичного генія Вольфганга Амадея Моцарта. Обидві відеопостановки незабаром можна буде переглянути на сайті конкурсу.

Також журі відзначило дипломантів конкурсу в номінаціях:

  • «Найкраще сценічне втілення» Тетяна КОЧУРОВА — учитель музичного мистецтва та команда творчих учнів 7–10-х класів МЗОШ № 19, Миколаїв;
  • «Глядацькі симпатії» Надія НІКОЛАЄНКО — учитель музичного мистецтва та творча команда учнів 6–10-х класів ЗОШ № 150, Донецьк;
  • «Найкраща хореографія» Ірина ТРИНКАЛЬ — учитель музичного мистецтва, Світлана СТРЕЛЬЧУК — бібліотекар, творча команда учнів 8–10-х класів та «Зразковий вокально-хореографічний ансамбль «Барвограй» ВП Каховського НВК «Гімназія — спеціалізована школа І ступеня», м. Каховка, Херсонська обл.;
  • «Акторська гра» — Наталія ШТЕЦЬ — керівник хорової студії «Сім нот», Інна ЄРМАК — керівник театр-студії «Абракадабра» та творча команда учнів 5–10-х класів Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», Київ.

Усі учасники конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!» будуть нагороджені почесними дипломами від напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус, а переможці отримають довгоочікуваний приз: запис на столичній студії звукозапису та вечерю із зіркою!

Докладніше — на офіційному сайті конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Підготовка до засідання педагогічної ради школи

Засідання педагогічної ради — важлива складова роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо її функції та особливості підготовки до засідань
43120

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4030

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26477

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді