Вітаємо переможців конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!»

Нарешті підбито підсумки конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!». Поважне журі ознайомилося з кожною відеопостановкою мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали» та визначило кращих із кращих. Тож вітаємо переможців та дипломантів конкурсу!

Настав час підбивати підсумки конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!», організованого журналом «Учитель музичного мистецтва», що тривав із 15 січня по 15 березня 2014 року. Кожна шкільна відеопостановка мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали» мала свою родзинку і полонила конкурсне журі своєю безпосередністю.

Конкурс засвідчив, що в Україні є творчі педагоги, зокрема вчителі музичного мистецтва, які готові ділитися з учнями не лише своїми знаннями та вміннями, а й власним часом та бажанням дарувати учням радість, розкривати в них глибокий творчий потенціал і прагнення бути помітними та затребуваними в цьому багатоликому сучасному світі. Ми певні, що ті педагоги, які присвятили учням у неймовірно копіткій роботі над постановкою мюзиклу свої щирі переживання та любов, назавжди залишаться в пам’яті вихованців. Бо саме спільне творення таких творчих та святкових заходів, а надто конкурсних, здатні зав’язати між учнями та їхніми педагогами справжню дружбу.

Визначити одного єдиного переможця серед учасників конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!» виявилося не так уже й просто. Тому журі одностайно проголосувало за те, аби його розділили:

  • Іван ФЕДОРОВ — учитель музичного мистецтва та художньої культури та творча команда учнів 6–8-х класів ДП СЗОШ І–ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, м. Дубно, Рівненська обл.;
  • Валентина КАКАРЕКА — учитель музичного мистецтва та творча команда учнів 8–10-х класів Комунального закладу освіти КЗО «Котовський навчально-реабілітаційний центр «ДОР», с. Котовка, Магдалинівський р-н, Дніпропетровська обл.

Їхні відеопостановки вразили конкурсне журі своєю неординарністю та авторською інтерпретацією пропонованого сценарію мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали». Перша з відеопостановок представлена як рок-мюзикл у форматі кліпмейкерства з авторською музикою, а друга — як вишукана музично-театральна вистава у дусі галантного ХVIII cторіччя з домінантою творів музичного генія Вольфганга Амадея Моцарта. Обидві відеопостановки незабаром можна буде переглянути на сайті конкурсу.

Також журі відзначило дипломантів конкурсу в номінаціях:

  • «Найкраще сценічне втілення» Тетяна КОЧУРОВА — учитель музичного мистецтва та команда творчих учнів 7–10-х класів МЗОШ № 19, Миколаїв;
  • «Глядацькі симпатії» Надія НІКОЛАЄНКО — учитель музичного мистецтва та творча команда учнів 6–10-х класів ЗОШ № 150, Донецьк;
  • «Найкраща хореографія» Ірина ТРИНКАЛЬ — учитель музичного мистецтва, Світлана СТРЕЛЬЧУК — бібліотекар, творча команда учнів 8–10-х класів та «Зразковий вокально-хореографічний ансамбль «Барвограй» ВП Каховського НВК «Гімназія — спеціалізована школа І ступеня», м. Каховка, Херсонська обл.;
  • «Акторська гра» — Наталія ШТЕЦЬ — керівник хорової студії «Сім нот», Інна ЄРМАК — керівник театр-студії «Абракадабра» та творча команда учнів 5–10-х класів Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», Київ.

Усі учасники конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!» будуть нагороджені почесними дипломами від напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус, а переможці отримають довгоочікуваний приз: запис на столичній студії звукозапису та вечерю із зіркою!

Докладніше — на офіційному сайті конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді