Громадське обговорення проекту Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах триватиме до 25 липня 2014 року. Кожен небайдужий має змогу поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України.
Проект Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах розроблено Міністерством освіти і науки України та погоджено Укрдержархівом.
Метою розроблення проекту є встановлення єдиних вимог до ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах, строків зберігання та проведення експертизи цінності документів.
Проект Інструкції містить сім розділів і 21 додаток. Зокрема, три нові розділи:
- розділ 5 «Складення номенклатури справ»;
- розділ 6 «Формування справ, зберігання документів»;
- розділ 7 «Експертиза цінності документів. Порядок підготовки справ до передачі для архівного зберігання».
До 25 липня 2014 року кожен небайдужий має змогу ознайомитися з проектом Інструкції та поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень. За інформацією офіційного сайту, пропозиції слід надсилати на електронну пошту: [email protected].
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.