Долучайтеся до обговорення проекту Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Громадське обговорення проекту Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах триватиме до 25 липня 2014 року. Кожен небайдужий має змогу поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України.  

Проект Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах розроблено Міністерством освіти і науки України та погоджено Укрдержархівом.

Метою розроблення проекту є встановлення єдиних вимог до ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах, строків зберігання та проведення експертизи цінності документів.

Проект Інструкції містить сім розділів і 21 додаток. Зокрема, три нові розділи:

  • розділ 5 «Складення номенклатури справ»;
  • розділ 6 «Формування справ, зберігання документів»;
  • розділ 7 «Експертиза цінності документів. Порядок підготовки справ до передачі для архівного зберігання».

До 25 липня 2014 року кожен небайдужий має змогу ознайомитися з проектом Інструкції та поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень. За інформацією офіційного сайту, пропозиції слід надсилати на електронну пошту: [email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді