Долучайтеся до обговорення проекту Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах

Громадське обговорення проекту Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах триватиме до 25 липня 2014 року. Кожен небайдужий має змогу поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України.  

Проект Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах розроблено Міністерством освіти і науки України та погоджено Укрдержархівом.

Метою розроблення проекту є встановлення єдиних вимог до ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах, строків зберігання та проведення експертизи цінності документів.

Проект Інструкції містить сім розділів і 21 додаток. Зокрема, три нові розділи:

  • розділ 5 «Складення номенклатури справ»;
  • розділ 6 «Формування справ, зберігання документів»;
  • розділ 7 «Експертиза цінності документів. Порядок підготовки справ до передачі для архівного зберігання».

До 25 липня 2014 року кожен небайдужий має змогу ознайомитися з проектом Інструкції та поділитися власною думкою щодо запропонованих змін і доповнень. За інформацією офіційного сайту, пропозиції слід надсилати на електронну пошту: [email protected].

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230329

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді