У Міністерстві освіти і науки України відбулася чергова зустріч заступника міністра Павла Полянського з книговидавцями й експертами щодо впровадження нової схеми відбору навчальних підручників. Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки України.
Прес-служба Міністерства освіти повідомляє про впровадження нової схеми відбору навчальних підручників.
У Міністерстві освіти і науки України відбулася чергова зустріч заступника міністра Павла Полянського з книговидавцями й експертами, під час якої було визначено три ключових завдання, котрі потрібно реалізувати у короткій перспективі:
- розроблення електронного порталу, на якому будуть розміщені макети підручників для вільного вибору вчителем;
- створення незалежної експертної агенції з експертизи підручників, після висновку якої підручник розміщуватимуть на порталі;
- розроблення змін до нормативних документів, санітарних норм і правил тощо.
Також було сформовано три робочі групи, які у двотижневий строк мають подати перші напрацювання:
- розробити депозитарій та запропонувати схему доступу до ресурсу, розміщення макетів підручників на порталі, замовлення викладачем підручника та зворотного зв’язку;
- розробити структуру незалежної експертної агенції, зокрема визначити її функції, критерії відбору експертів до її складу та критерії експертизи;
- розробити зміни до санітарних норм і правил щодо підручників.
Кожен може взяти участь у розробленні депозитарію, адже всі проекти, запропоновані групами, будуть розміщені на сайті МОН для громадського обговорення.
Заплановано також у вересні провести навчальний тренінг для викладачів, як користуватися депозитарієм.
Електронний депозитарій дасть змогу якісно удосконалити навчальний процес, адже викладачі самостійно обиратимуть підручник для навчання.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.