Діяльність інвентаризаційних комісій: основні акценти і важливі нюанси

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сторінках липневого номера журналу «Практика управління закладом освіти» опубліковано витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки, рекомендації та інші корисні матеріали на тему «Діяльність інвентаризаційних комісій», що обов’язково стануть у пригоді керівникові навчального закладу.

Мабуть, сама лише перспектива проведення інвентаризації може спричинити тривогу в душі кожного керівника навчального закладу. Щоб почуватися більш упевнено під час інвентаризації у навчальному закладі, слід ознайомитися з публікаціями журналу «Практика управління закладом освіти» № 07/2014. 

У тематичному номері журналу подано норми законодавства щодо інвентаризації, узагальнено порядок її проведення. А також — надано роз’яснення щодо того, як діяти керівникові навчального закладу, якщо член інвентаризаційної комісії з поважних причин не може брати участь в інвентаризації. 

Звісно, працівники навчальних закладів під час організації навчально­виховного процесу користуються особистими речами. Урахуйте, що особисті речі працівників у разі проведення інвентаризації необхідно обліковувати. Про це — в рубриці «Організовуємо роботу з кадрами». 

Також доцільно переглянути інформацію про списання комп’ютерної техніки, хімічних реактивів та речовин, якщо за результатами інвентаризації виникла необхідність списати морально застарілі або фізично зношені речі. 

Окрім того, варто звернути увагу на пам’ятки про:

  • періодичність проведення інвентаризацій у навчальних закладах;
  • основні завдання постійної інвентаризаційної комісії;
  • матеріальну відповідальність працівників;
  • облік та списання підручників і навчальних посібників;
  • облік та інвентаризацію комп’ютерних програм у навчальному закладі. 

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 07/2014.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Десять поширених помилок у мовленні освітян

Розберемо 10 поширених помилок у мовленні освітян — мовленнєві штампи, кальки з російської, абревіатури, відмінювання прізвищ тощо. Читайте, навчайтеся та навчайте!
19

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103077

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103077

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді