У Міністерстві освіти і науки України повідомили про початок громадського обговорення Концепції Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань.
Міністерство освіти і науки України оприлюднило на офіційному веб-сайті проект Концепції Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань.
Робоча група за участю педагогічних працівників, науковців, представників громадськості та органів управління освітою розробила Проект Концепції.
Проект Концепції є попереднім етапом підготовки відповідного наказу Міністерстві освіти і науки України, яким будуть визначені нові підходи до урегулювання державної атестації вищевказаних навчальних закладів, — зазначають у МОН.
Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту можна надсилати до 10 вересня 2014 р. на електронну адресу: [email protected].
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме