Гурткова робота

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як правильно організувати дитячий хор у школі, на що необхідно насамперед звертати увагу керівникові хору під час роботи з дітьми-хористами — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках фахового журналу.

Публікації липневого числа журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014 присвячені заняттям з гурткової роботи.

Не секрет, що на уроках музичного мистецтва не всім педагогам удається повною мірою прилучити учнів до музики — вічна нестача часу й доволі жорсткі рамки навчальної програми не завжди дають «розвернути крила». Натомість значно більша свобода дій відкривається вчителеві на заняттях з гурткової роботи. Саме цій темі ми вирішили присвятити тематичний випуск журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014.

У тематичному випуску «Гурткова робота» журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014 ви маєте змогу докладно дізнатися про алгоритм створення авторської навчальної програми: яка має бути послідовність дій, як слід будувати структуру програми та оформлювати її. Усе це — у публікації «Створюємо авторську навчальну програму», до якої до того ж додано приклад оформлення програми факультативного курсу.

Як правильно організувати дитячий хор у школі, на що необхідно насамперед звертати увагу керівникові хору під час роботи з дітьми-хористами, яким має бути репертуар шкільного хору — читайте в публікації, присвяченій секретам успішної діяльності шкільного хору.

Якщо вам спаде на думку опанувати з дітьми на гурткових музичних заняттях гру на блок-флейті, вам неодмінно стане у пригоді стаття «Чарівна флейта». У цій публікації ви знайдете практичні рекомендації для початкового етапу гри на цьому духовому інструменті, а також додатки — пісні, аранжовані для вокального дитячого ансамблю з додаванням блок-флейт, та партитури-схеми до цих пісень. За схемами дітям зручно займатися вдома, щоб закріпити навички, набуті на занятті. Також до цієї публікації є корисний додаток — з ним ви можете ознайомитися на сторінці теми «Корисні додатки» у рубриці «Музична вітальня».

Пропонуємо вам оновити репертуар вашого шкільного театру, включивши до нього авторську віршовану казку «Гуси-лебеді». Зрештою, у постійній рубриці «Нототека» для вас — добірка пісень, які ви зможете використати як під час гурткової роботи, так і під час звичайних уроків музичного мистецтва.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57732

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17573

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді