Гурткова робота

Як правильно організувати дитячий хор у школі, на що необхідно насамперед звертати увагу керівникові хору під час роботи з дітьми-хористами — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках фахового журналу.

Публікації липневого числа журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014 присвячені заняттям з гурткової роботи.

Не секрет, що на уроках музичного мистецтва не всім педагогам удається повною мірою прилучити учнів до музики — вічна нестача часу й доволі жорсткі рамки навчальної програми не завжди дають «розвернути крила». Натомість значно більша свобода дій відкривається вчителеві на заняттях з гурткової роботи. Саме цій темі ми вирішили присвятити тематичний випуск журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014.

У тематичному випуску «Гурткова робота» журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014 ви маєте змогу докладно дізнатися про алгоритм створення авторської навчальної програми: яка має бути послідовність дій, як слід будувати структуру програми та оформлювати її. Усе це — у публікації «Створюємо авторську навчальну програму», до якої до того ж додано приклад оформлення програми факультативного курсу.

Як правильно організувати дитячий хор у школі, на що необхідно насамперед звертати увагу керівникові хору під час роботи з дітьми-хористами, яким має бути репертуар шкільного хору — читайте в публікації, присвяченій секретам успішної діяльності шкільного хору.

Якщо вам спаде на думку опанувати з дітьми на гурткових музичних заняттях гру на блок-флейті, вам неодмінно стане у пригоді стаття «Чарівна флейта». У цій публікації ви знайдете практичні рекомендації для початкового етапу гри на цьому духовому інструменті, а також додатки — пісні, аранжовані для вокального дитячого ансамблю з додаванням блок-флейт, та партитури-схеми до цих пісень. За схемами дітям зручно займатися вдома, щоб закріпити навички, набуті на занятті. Також до цієї публікації є корисний додаток — з ним ви можете ознайомитися на сторінці теми «Корисні додатки» у рубриці «Музична вітальня».

Пропонуємо вам оновити репертуар вашого шкільного театру, включивши до нього авторську віршовану казку «Гуси-лебеді». Зрештою, у постійній рубриці «Нототека» для вас — добірка пісень, які ви зможете використати як під час гурткової роботи, так і під час звичайних уроків музичного мистецтва.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Учитель музичного мистецтва» № 07/2014.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Структура системи забезпечення якості освіти

За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
27130

Вступна кампанія 2025: що потрібно знати вже зараз

За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі
76

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді