Вибір підручників — справа школи та вчителів!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулася чергова зустріч з питання впровадження нової схеми відбору навчальних підручників.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) за участі заступника міністра освіти Павла Полянського, книговидавців та експертів  було обговорено питання функціонування електронного порталу, що має дати змогу вчителям самостійно обирати підручники для навчання.

Одним із головних принципів електронного порталу є максимально спрощена процедура замовлення підручника. Електронні версії підручників будуть загальнодоступними . На сайті  можна буде ознайомитися зі змістом усіх підручників та обрати один із них для наступного навчального року. Кожна школа повинна буде зареєструватися на порталі для того, щоб замовити підручники, а також отримати доступ до електронних версій обраних підручників.

Інструкції для користування порталом будуть підготовлені до 15 серпня. А вже наприкінці серпня педагоги зможуть перевірити його роботу в тестовому режимі. Окрім того, разом із МОН робоча група продовжує роботу над проектом положення про відбір підручників (4-х і 7-х класів) для порталу та над технічними вимогами до процедури веб-замовлення.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282528

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
88

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110474

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді