Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів

За підсумками Всеукраїнської наради з питань цілей, змісту та форм дошкільної освіти підготовано лист Міністерства освіти і науки України «Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів» від 18.07.2014 № 1/9-363.

У Всеукраїнській нараді з питань цілей, змісту та форм дошкільної освіти, яка відбулася 9 липня 2014 року, взяли участь представники громадських організацій, засобів масової інформації, батьківських комітетів, Національної академії педагогічних наук України, вихователі.

За підсумками Всеукраїнської наради з питань цілей, змісту та форм дошкільної освіти підготовано лист Міністерства освіти і науки України «Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів» від 18.07.2014 № 1/9-363, де запропоновано сприяти:

  • приватній ініціативі щодо орендування приміщень для відкриття дошкільного навчального закладу з встановленням терміну договору оренди за погодженням сторін, але не менше, ніж п’ять років, якщо орендар не пропонує менший термін (згідно зі статтею 17 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 10.04.1992 № 2269-XII);
  • використанню приміщень дошкільних навчальних закладів за призначенням та недопущення випадків їх закриття, перепрофілювання тощо.

Також у листі окремо наголошено на використанні виключно для роботи з дітьми вивільнені приміщення ліквідованих державних та комунальних дошкільних навчальних закладів (згідно зі статтею 16 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III).

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4294

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді