На сайті Міністерства освіти і науки України з’явився наказ «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році» від 08.08.14 № 918.
У Міністерстві освіти і науки України (МОН) видано наказ «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році» від 08.08.14 № 918.
Згідно з наказом, у новому навчальному році буде проведено Всеукраїнські учнівські олімпіади з української мови та літератури, англійської, німецької, французької мов, історії, математики, фізики, астрономії, хімії, біології, екології, географії, інформатики. Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН забезпечуватиме загальне керівництво Всеукраїнськими олімпіадами та турнірами.
Олімпіади та турніри відбуватимуться у три етапи:
- І етап — у жовтні 2014 року;
- ІІ етап — у листопаді-грудні 2014 року;
- ІІІ етап — у січні-лютому 2015 року.
Наголошено, що органи управління освітою областей, у яких планується проведення ІV етапу Всеукраїнських олімпіад і фінального етапу Всеукраїнських турнірів, мають подати до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти пропозиції щодо програм і складу оргкомітетів відповідних змагань у визначені у наказі строки.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання