Визначено строки проведення учнівських олімпіад

На сайті Міністерства освіти і науки України з’явився наказ «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році» від 08.08.14 № 918.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) видано наказ «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році» від 08.08.14 № 918.

Згідно з наказом, у новому навчальному році буде проведено Всеукраїнські учнівські олімпіади з української мови та літератури, англійської, німецької, французької мов, історії, математики, фізики, астрономії, хімії, біології, екології, географії, інформатики. Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН забезпечуватиме загальне керівництво Всеукраїнськими олімпіадами та турнірами.

Олімпіади та турніри відбуватимуться у три етапи:

  • І етап — у жовтні 2014 року;
  • ІІ етап — у листопаді-грудні 2014 року;
  • ІІІ етап — у січні-лютому 2015 року.

Наголошено, що органи управління освітою областей, у яких планується проведення ІV етапу Всеукраїнських олімпіад і фінального етапу Всеукраїнських турнірів, мають подати до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти пропозиції щодо програм і складу оргкомітетів відповідних змагань у визначені у наказі строки.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230639

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді