Соціально-психологічна допомога дітям: вебінар для практичних психологів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

20 серпня з 12:00 по 14:15 редакція журналів "Практичний психолог: Школа" і "Практичний психолог: Дитячий садок" організовують вебінар, на якому можна буде отримати відповіді з питань надання психологічної допомоги в кризових ситуаціях.

У своїй роботі редакція журналів "Практичний психолог: Школа" і "Практичний психолог: Дитячий садок" завжди керується девізом — створювати по-справжньому практичні видання для практичного психолога. Професійна допомога кожному практичному психологу — це першочергове завдання редакції. 

Дотепер жодному випускнику профільного університету за спеціальністю "Психологія" чи "Практична психологія" не читали курс "Кризова психологія". Однак чи не кожному фахівцю довелося оволодівати знаннями надання психологічної допомоги людині при гострій травмі чи тривалому перебуванні в стресогенній ситуації в режимі "тут і тепер". Розуміємо, як нелегко вам, шановні колеги, виконувати ваші професійні завдання в теперішній складний час — надавати психологічну і соціально-педагогічну допомогу постраждалим, переселеним, біженцям, членам їхніх сімей і родичам загиблих під час АТО. Робити це варто системно, тривало і на високому науково-методичному рівні, як про це йдеться у листі МОН "Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році" від 25.07.2014 № 1/9-374.

Тож, аби допомогти вам, ми запросили на черговий вебінар провідних фахівців Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України і консультантів Кризового центру медико-психологічної допомоги. Вебінар «Соціально-психологічна допомога в сучасному соціокультурному контексті» від напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус відбудеться 20 серпня з 12:00 по 14:15.

Керівник Кризового центру медико-психологічної допомоги Людмила Литвиненко та його провідний фахівець Людмила Царенко говоритимуть зокрема про:

  • особливості перебігу психологічної травми в дорослих і дітей та запобігання її наслідкам; 
  • особливості втручання в кризу та надання психологічної допомоги за різних обставин; 
  • сучасний стан служби психологічної допомоги з подолання стресових і постстресових станів.

Також лектори надуть рекомендації щодо організації роботи служби психологічної допомоги та удосконалення професійного рівня практичних психологів системи освіти з надання психологічної допомоги в кризових ситуаціях. 

Тож поспішайте зареєструватися для участі у вебінарі.

Кілька слів про Кризовий центр медико-психологічної допомоги Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Огранізатором та науковим консультантом Кризового центру став Академік НАПН України, директор Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, декан медико-психологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, д-р психол. наук, професор Сергій Дмитрович Максименко — небайдужа людина та досвідчений фахівець. Долучитися до роботи Кризового центру Сергій Дмитрович запросив фахівців, які мають непересічний досвід і найкращі людські якості.

Очолила Кризовий центр Людмила Литвиненко — фахівець, яка майже 10 років тому створила перший Телефон довіри для дітей і підлітків в Україні. Консультанти Кризового центру залучені до роботи в зоні АТО, працюють як із цивільним населенням, так і з військовими. Зокрема, Людмила Царенко — один із провідних консультантів Кризового центру з останнього відрядження до зони АТО повернулася 5 серпня. Активна діяльність консультантів і волонтерів не припиняється ні на годину — Телефон довіри працює цілодобово!

Тетяна ГУРКОВСЬКА,
головний редактор журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57747

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17608

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді