Надати домедичну допомогу — потреба сучасності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З метою удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах Міністерство охорони здоров’я України видало наказ «Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах» від 16.06.2014 № 398.

Ситуація в країні залишається складною і вимагає відповідного реагування з боку не лише влади, а й усіх громадян. З метою запобігання ускладнень ситуації та інформування громадян, Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ) видало наказ «Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах» від 16.06.2014 № 398. У МОЗ підготували наказ задля удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах.

Домедична допомога — невідкладні дії та організаційні заходи, спрямовані на врятування та збереження життя людини в невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров’я, що здійснюються на місці події особами, які не мають медичної освіти, але за своїми службовими обов’язками повинні володіти основними практичними навичками з рятування та збереження життя людини, яка перебуває у невідкладному стані, та відповідно до закону зобов’язані здійснювати такі дії та заходи.

У документі йдеться про особливості надання домедичної допомоги у різних ситуаціях. Зокрема, при раптовій зупинці серця, при серцевому нападі, при підозрі на пошкодження хребта, при підозрі на травму голови (черепно-мозкова травма), при підозрі на пошкодження живота, при підозрі на інсульт, при підозрі на гостре отруєння невідомою речовиною, при утопленні тощо.

Для удосконалення медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах на сторінках журналу «Медична сестра дошкільного закладу» завжди публікується огляд нормативних документів, регламент роботи, підготовка санітарних бюлетенів, інструкції, консультації для батьків.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282457

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
54

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді