Надати домедичну допомогу — потреба сучасності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З метою удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах Міністерство охорони здоров’я України видало наказ «Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах» від 16.06.2014 № 398.

Ситуація в країні залишається складною і вимагає відповідного реагування з боку не лише влади, а й усіх громадян. З метою запобігання ускладнень ситуації та інформування громадян, Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ) видало наказ «Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах» від 16.06.2014 № 398. У МОЗ підготували наказ задля удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах.

Домедична допомога — невідкладні дії та організаційні заходи, спрямовані на врятування та збереження життя людини в невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров’я, що здійснюються на місці події особами, які не мають медичної освіти, але за своїми службовими обов’язками повинні володіти основними практичними навичками з рятування та збереження життя людини, яка перебуває у невідкладному стані, та відповідно до закону зобов’язані здійснювати такі дії та заходи.

У документі йдеться про особливості надання домедичної допомоги у різних ситуаціях. Зокрема, при раптовій зупинці серця, при серцевому нападі, при підозрі на пошкодження хребта, при підозрі на травму голови (черепно-мозкова травма), при підозрі на пошкодження живота, при підозрі на інсульт, при підозрі на гостре отруєння невідомою речовиною, при утопленні тощо.

Для удосконалення медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах на сторінках журналу «Медична сестра дошкільного закладу» завжди публікується огляд нормативних документів, регламент роботи, підготовка санітарних бюлетенів, інструкції, консультації для батьків.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2740

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107404

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді