Працю педагога найбільше цінують у Швейцарії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У доповіді «Міжнародне дослідження систем викладання й навчання (Teaching and Learning International Survey, TALIS)» проаналізовано системи освіти країн.

Організація економічного співробітництва та розвитку (The Organisation for Economic Co-operation and Development) (ОЕСР) ознайомила громадськість з особливостями педагогічної праці 34 країн-членів ОЕСР, а також Аргентини, Бразилії, Китаю, Колумбії, Індії, Індонезії, Латвії, Росії, Саудівської Аравії та Південної Африки.

Досліджувалися системи освіти за такими критеріями:

  • рівень освіти;
  • витрати на утримання учнів, студентів, викладачів та навчальні заклади;
  • зайнятість населення в залежно від рівня освіченості.

За отриманими даними, рівень освіти впливає на заробітну плату працівника. Наприклад, у Чилі, Бразилії та Угорщині, людина з вищою освітою заробляє у два рази більше, ніж людина без середньої освіти. Хоча дослідження показало, що лише 84% отримали середню освіту і це протягом усього життя.

На високому рівні досягнення системи освіти у співвідношенні ціни та якості Фінляндії. Індонезія та Бразилія показали найгірші результати у цьому співвідношенні. У Кореї та Російській федерації велика мобільність в освіті порівняно з країнами Європи та Північної Америки, де громадяни хоч і мають належний рівень освіти, але часто знання не відповідають рівню.

Освітяни Великої Британії показали як якісні результати залежать від ефективної співпраці вчителя і учня. Результати тестування знань англійських школярів посідають перші сходинки. Важливо зауважити, що зарплата вчителя у Великій Британії є меншою за середній оклад за рік у країні та посідає 13-те місце з досліджуваних.

Найкращі зарплати у педагогів Швейцарії — 68 тис. доларів на рік, що перевищує середній дохід. Також країнами з високою зарплатою вчителів є Нідерланди, Німеччина та Бельгія.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
21

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110406

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47585

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді