Працю педагога найбільше цінують у Швейцарії

У доповіді «Міжнародне дослідження систем викладання й навчання (Teaching and Learning International Survey, TALIS)» проаналізовано системи освіти країн.

Організація економічного співробітництва та розвитку (The Organisation for Economic Co-operation and Development) (ОЕСР) ознайомила громадськість з особливостями педагогічної праці 34 країн-членів ОЕСР, а також Аргентини, Бразилії, Китаю, Колумбії, Індії, Індонезії, Латвії, Росії, Саудівської Аравії та Південної Африки.

Досліджувалися системи освіти за такими критеріями:

  • рівень освіти;
  • витрати на утримання учнів, студентів, викладачів та навчальні заклади;
  • зайнятість населення в залежно від рівня освіченості.

За отриманими даними, рівень освіти впливає на заробітну плату працівника. Наприклад, у Чилі, Бразилії та Угорщині, людина з вищою освітою заробляє у два рази більше, ніж людина без середньої освіти. Хоча дослідження показало, що лише 84% отримали середню освіту і це протягом усього життя.

На високому рівні досягнення системи освіти у співвідношенні ціни та якості Фінляндії. Індонезія та Бразилія показали найгірші результати у цьому співвідношенні. У Кореї та Російській федерації велика мобільність в освіті порівняно з країнами Європи та Північної Америки, де громадяни хоч і мають належний рівень освіти, але часто знання не відповідають рівню.

Освітяни Великої Британії показали як якісні результати залежать від ефективної співпраці вчителя і учня. Результати тестування знань англійських школярів посідають перші сходинки. Важливо зауважити, що зарплата вчителя у Великій Британії є меншою за середній оклад за рік у країні та посідає 13-те місце з досліджуваних.

Найкращі зарплати у педагогів Швейцарії — 68 тис. доларів на рік, що перевищує середній дохід. Також країнами з високою зарплатою вчителів є Нідерланди, Німеччина та Бельгія.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Структура системи забезпечення якості освіти

За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
27134

Вступна кампанія 2025: що потрібно знати вже зараз

За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі
76

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді