Організація економічного співробітництва та розвитку (The Organisation for Economic Co-operation and Development) (ОЕСР) ознайомила громадськість з особливостями педагогічної праці 34 країн-членів ОЕСР, а також Аргентини, Бразилії, Китаю, Колумбії, Індії, Індонезії, Латвії, Росії, Саудівської Аравії та Південної Африки.
Досліджувалися системи освіти за такими критеріями:
- рівень освіти;
- витрати на утримання учнів, студентів, викладачів та навчальні заклади;
- зайнятість населення в залежно від рівня освіченості.
За отриманими даними, рівень освіти впливає на заробітну плату працівника. Наприклад, у Чилі, Бразилії та Угорщині, людина з вищою освітою заробляє у два рази більше, ніж людина без середньої освіти. Хоча дослідження показало, що лише 84% отримали середню освіту і це протягом усього життя.
На високому рівні досягнення системи освіти у співвідношенні ціни та якості Фінляндії. Індонезія та Бразилія показали найгірші результати у цьому співвідношенні. У Кореї та Російській федерації велика мобільність в освіті порівняно з країнами Європи та Північної Америки, де громадяни хоч і мають належний рівень освіти, але часто знання не відповідають рівню.
Освітяни Великої Британії показали як якісні результати залежать від ефективної співпраці вчителя і учня. Результати тестування знань англійських школярів посідають перші сходинки. Важливо зауважити, що зарплата вчителя у Великій Британії є меншою за середній оклад за рік у країні та посідає 13-те місце з досліджуваних.
Найкращі зарплати у педагогів Швейцарії — 68 тис. доларів на рік, що перевищує середній дохід. Також країнами з високою зарплатою вчителів є Нідерланди, Німеччина та Бельгія.