Вебінар «Казкотерапія: розвиток позитивного образу Я дитини»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Запрошуємо до участі у безоплатному вебінарі «Казкотерапія: розвиток позитивного образу Я дитини». Захід відбудеться 18 вересня о 13:30.

Шановні колеги! 18 вересня 2014 року о 13:30 візьміть участь у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі* «Казкотерапія: розвиток позитивного образу Я дитини», організований тематичним напрямом «Експертус Освіта».

Тема вебінару актуальна для:

  •  вихователів, вихователів-методистів та практичних психологів дошкільних навчальних закладів
  • фахівців методичних та психологічних служб органів управління освітою

 У програмі вебінару:

  • теоретичні основи проблеми розвитку позитивного образу Я дитини в дошкільному закладі
  • казкотерапія — сучасна технологія сприяння психічному розвитку дитини
  • алгоритм роботи з казкою щодо розвитку та корекції позитивного образу Я дитини на прикладі авторських казок

 Тривалість вебінару — 1,5 години.

 Лектор — Ольга БАЙЕР — доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. психол. наук.

 Як взяти участь у вебінарі

Для того, щоб БЕЗОПЛАТНО взяти участь у вебінарі,  18 вересня перейдіть за посиланням. Потрапивши на сторінку вебінару, у формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та контактний телефон.

Приємного перегляду!

* Вебінар (або онлайн-семінар) — різновид веб-конференції, що проводиться в режимі реального часу.

 Переваги вебінару:

  • можливість підключення з будь-якої точки країни
  • безоплатна нагода підвищити свій професійний рівень
  • економія часу та зусиль, комфорт
  • можливість отримати відповідь саме на ваше запитання

Важливо:

Для перегляду вебінару вам потрібен комп’ютер з доступом до інтернету та навушники (або колонки). Крім того, на вашому комп’ютері має бути встановлено Adobe Flash Player.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7105

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3152

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
789

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274184

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді