У межах проекту Ради Європи, Міністерства освіти і науки України і Європейського Центру Вергеланда (Норвегія) за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії у Києві 30-31 жовтня відбудеться семінар-тренінг «Демократичне врядування в школі».
Семінар-тренінг «Демократичне врядування в школі» проводитиметься задля сприяння змінам у середній освіті шляхом демократизації діяльності шкільного самоврядування та підвищення рівня активності серед учнів і місцевої громади.
Тренінг проводитимуть іноземні та українські експерти Ради Європи (РЄ) на основі навчальних матеріалів РЄ у галузі освіти. Навчання проходитиме українською та англійською (із синхронним перекладом на українську) мовами.
Організатори запрошують до участі у заходах директорів, заступників директорів та учителів загальноосвітніх навчальних закладів різних рівнів. Обрано буде 26 учасників із різних областей України.
Організатори заходу забезпечуватимуть учасників проживанням у готелі, харчуванням. РЄ надасть навчальні матеріали.
Заявку можна завантажити тут. Заповнену заявку необхідно надсилати до 30 вересня (включно) на адресу організаторів (з позначкою «Training in Ukraine»). Інформація про результати конкурсу буде надіслана лише переможцям до 10 жовтня 2014 року за вказаною у заявці електронною поштою.
Додаткова інформація на сайті Європейського центру Вергеланда.
Аналізуємо, що брати до уваги під час контролю використання електронних дидактичних засобів у дитячому садку. Скористайтеся карткою контролю використання педагогами електронних дидактичних засобів
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
29 квітня 2022 року під час засідання Кабінету Міністрів України було ухвалено зміни до Положення про інклюзивно-ресурсні центри щодо розширення кола завдань на період дії воєнного стану. Що це за зміни і кого вони стосуються – читаймо далі.