У межах проекту Ради Європи, Міністерства освіти і науки України і Європейського Центру Вергеланда (Норвегія) за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії у Києві 30-31 жовтня відбудеться семінар-тренінг «Демократичне врядування в школі».
Семінар-тренінг «Демократичне врядування в школі» проводитиметься задля сприяння змінам у середній освіті шляхом демократизації діяльності шкільного самоврядування та підвищення рівня активності серед учнів і місцевої громади.
Тренінг проводитимуть іноземні та українські експерти Ради Європи (РЄ) на основі навчальних матеріалів РЄ у галузі освіти. Навчання проходитиме українською та англійською (із синхронним перекладом на українську) мовами.
Організатори запрошують до участі у заходах директорів, заступників директорів та учителів загальноосвітніх навчальних закладів різних рівнів. Обрано буде 26 учасників із різних областей України.
Організатори заходу забезпечуватимуть учасників проживанням у готелі, харчуванням. РЄ надасть навчальні матеріали.
Заявку можна завантажити тут. Заповнену заявку необхідно надсилати до 30 вересня (включно) на адресу організаторів (з позначкою «Training in Ukraine»). Інформація про результати конкурсу буде надіслана лише переможцям до 10 жовтня 2014 року за вказаною у заявці електронною поштою.
Додаткова інформація на сайті Європейського центру Вергеланда.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу