Учасники семінару-практикуму ознайомилися з можливостями електронних програм і систем для оперативного розв’язання управлінських питань та оптимізації роботи з документами
2 лютого 2016 року представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус на запрошення Управління освіти Солом’янської в місті Києві районної державної адміністрації провели семінар-практикум «Електронні продукти та системи в управлінській діяльності» для керівників дошкільних навчальних закладів Солом’янського району столиці. Зустріч відбулася у спеціалізованій школі № 52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій.
Об’єднавшись у дві підгрупи, учасники семінару-практикуму вдосконалювали навички роботи з автоматизованими шаблонами документів у веб-програмі «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», пошуку відповідей на робочі питання в консультаційній системі «Експертус Дошкільний заклад». Майстер-класи щодо роботи з електронними програмами та системами для них провели Катерина Алєксєєнко, головний редактор, та Ірина Абрамова, редактор, КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та веб-програми «КОЗА Онлайн».
Про зміни в законодавстві, роботу Асоціації працівників дошкільної освіти та ведення організаційно-розпорядчої документації освітян поінформувала Ніна Омельяненко, шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус Освіта», голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію