Керівники дошкільних закладів Солом’янського району Києва оволоділи професійними онлайн-інструментами

Учасники семінару-практикуму ознайомилися з можливостями електронних програм і систем для оперативного розв’язання управлінських питань та оптимізації роботи з документами

2 лютого 2016 року представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус на запрошення Управління освіти Солом’янської в місті Києві районної державної адміністрації провели семінар-практикум «Електронні продукти та системи в управлінській діяльності» для керівників дошкільних навчальних закладів Солом’янського району столиці. Зустріч відбулася у спеціалізованій школі № 52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій.

Об’єднавшись у дві підгрупи, учасники семінару-практикуму вдосконалювали навички роботи з автоматизованими шаблонами документів у веб-програмі «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», пошуку відповідей на робочі питання в консультаційній системі «Експертус Дошкільний заклад». Майстер-класи щодо роботи з електронними програмами та системами для них провели Катерина Алєксєєнко, головний редактор, та Ірина Абрамова, редактор, КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та веб-програми «КОЗА Онлайн».

Про зміни в законодавстві, роботу Асоціації працівників дошкільної освіти та ведення організаційно-розпорядчої документації освітян поінформувала Ніна Омельяненко, шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус Освіта», голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

 

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230506

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді