У центрі уваги — ранній вік

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Навчання дітей раннього віку має загальнорозвивальний характер. Аби сприяти формуванню цілісного сприймання дитиною навколишнього світу та її всебічному розвитку, освітня робота з малюками має бути інтегрованою, що передбачає поєднання і взаємопроникнення різних видів діяльності. Про організацію освітнього процесу з дітьми раннього віку на засадах інтеграції — у цьому числі журналу.

Провідною діяльністю дітей раннього віку, як відомо, є предметна. Як відбувається становлення та розвиток предметної діяльності — консультують фахівці. Також у цьому числі визначено особливості формування самоставлення особистості дитини та роль дорослих у цьому процесі.

На третьому році життя в дітей розпочинається інтенсивний розвиток мовлення, зокрема формуються навички комунікації. Один із способів зробити процес оволодіння мовленням цікавим і доступним для дитини — організувати освітній проект «На гостину до казки». Особливості його реалізації описано на сторінках цього числа.

Запитання «Як налагодити продуктивну взаємодію» з батьками вихованців є актуальним для кожного педагога. У січневому числі подано комплекс матеріалів щодо співпраці педагогів із сім’ями дітей. Так, для роботи з батьками дітей раннього віку запропоновано просвітницький проект «Школа молодих батьків», що має на меті підвищення обізнаності батьків щодо ключових орієнтирів розвитку, виховання та навчання дітей. Також надано рекомендації педагогам щодо того, як надати психолого-педагогічну допомогу батькам у пошуку оптимальних шляхів взаємодії з дитиною. У пригоді вихователю-методисту стане розробка майстер-класу «Обличчям до батьків» для педагогів дошкільних навчальних закладів та орієнтовна циклограма діяльності на лютий.

Також у цьому числі:

  • досвід використання дидактичного посібника як засобу сенсорного розвитку дошкільників;
  • інформаційний стенд «Як навчити дитину ділитися і бути щедрою»;
  • пам’ятка для батьків «Педагогіка ніжності»;
  • цікава інформація та ідеї щодо відзначання з дошкільниками Усесвітнього дня води;
  • сценарій розваги «Бережливими будем з водою — не зустрінемось ми із бідою» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
  • сценарій свята Восьмого березня «У пошуках маминого щастя» для дітей старшої групи.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230324

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді