У центрі уваги — ранній вік

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Навчання дітей раннього віку має загальнорозвивальний характер. Аби сприяти формуванню цілісного сприймання дитиною навколишнього світу та її всебічному розвитку, освітня робота з малюками має бути інтегрованою, що передбачає поєднання і взаємопроникнення різних видів діяльності. Про організацію освітнього процесу з дітьми раннього віку на засадах інтеграції — у цьому числі журналу.

Провідною діяльністю дітей раннього віку, як відомо, є предметна. Як відбувається становлення та розвиток предметної діяльності — консультують фахівці. Також у цьому числі визначено особливості формування самоставлення особистості дитини та роль дорослих у цьому процесі.

На третьому році життя в дітей розпочинається інтенсивний розвиток мовлення, зокрема формуються навички комунікації. Один із способів зробити процес оволодіння мовленням цікавим і доступним для дитини — організувати освітній проект «На гостину до казки». Особливості його реалізації описано на сторінках цього числа.

Запитання «Як налагодити продуктивну взаємодію» з батьками вихованців є актуальним для кожного педагога. У січневому числі подано комплекс матеріалів щодо співпраці педагогів із сім’ями дітей. Так, для роботи з батьками дітей раннього віку запропоновано просвітницький проект «Школа молодих батьків», що має на меті підвищення обізнаності батьків щодо ключових орієнтирів розвитку, виховання та навчання дітей. Також надано рекомендації педагогам щодо того, як надати психолого-педагогічну допомогу батькам у пошуку оптимальних шляхів взаємодії з дитиною. У пригоді вихователю-методисту стане розробка майстер-класу «Обличчям до батьків» для педагогів дошкільних навчальних закладів та орієнтовна циклограма діяльності на лютий.

Також у цьому числі:

  • досвід використання дидактичного посібника як засобу сенсорного розвитку дошкільників;
  • інформаційний стенд «Як навчити дитину ділитися і бути щедрою»;
  • пам’ятка для батьків «Педагогіка ніжності»;
  • цікава інформація та ідеї щодо відзначання з дошкільниками Усесвітнього дня води;
  • сценарій розваги «Бережливими будем з водою — не зустрінемось ми із бідою» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
  • сценарій свята Восьмого березня «У пошуках маминого щастя» для дітей старшої групи.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді