У центрі уваги — ранній вік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, формування мовленнєвої компетентності дітей, налагодження продуктивної взаємодії з батьками та багато іншого — у першому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Навчання дітей раннього віку має загальнорозвивальний характер. Аби сприяти формуванню цілісного сприймання дитиною навколишнього світу та її всебічному розвитку, освітня робота з малюками має бути інтегрованою, що передбачає поєднання і взаємопроникнення різних видів діяльності. Про організацію освітнього процесу з дітьми раннього віку на засадах інтеграції — у цьому числі журналу.

Провідною діяльністю дітей раннього віку, як відомо, є предметна. Як відбувається становлення та розвиток предметної діяльності — консультують фахівці. Також у цьому числі визначено особливості формування самоставлення особистості дитини та роль дорослих у цьому процесі.

На третьому році життя в дітей розпочинається інтенсивний розвиток мовлення, зокрема формуються навички комунікації. Один із способів зробити процес оволодіння мовленням цікавим і доступним для дитини — організувати освітній проект «На гостину до казки». Особливості його реалізації описано на сторінках цього числа.

Запитання «Як налагодити продуктивну взаємодію» з батьками вихованців є актуальним для кожного педагога. У січневому числі подано комплекс матеріалів щодо співпраці педагогів із сім’ями дітей. Так, для роботи з батьками дітей раннього віку запропоновано просвітницький проект «Школа молодих батьків», що має на меті підвищення обізнаності батьків щодо ключових орієнтирів розвитку, виховання та навчання дітей. Також надано рекомендації педагогам щодо того, як надати психолого-педагогічну допомогу батькам у пошуку оптимальних шляхів взаємодії з дитиною. У пригоді вихователю-методисту стане розробка майстер-класу «Обличчям до батьків» для педагогів дошкільних навчальних закладів та орієнтовна циклограма діяльності на лютий.

Також у цьому числі:

  • досвід використання дидактичного посібника як засобу сенсорного розвитку дошкільників;
  • інформаційний стенд «Як навчити дитину ділитися і бути щедрою»;
  • пам’ятка для батьків «Педагогіка ніжності»;
  • цікава інформація та ідеї щодо відзначання з дошкільниками Усесвітнього дня води;
  • сценарій розваги «Бережливими будем з водою — не зустрінемось ми із бідою» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
  • сценарій свята Восьмого березня «У пошуках маминого щастя» для дітей старшої групи.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2278

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
138

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді