Проект Закону України «Про удосконалення норм законів з метою забезпечення фінансово-економічної стабільності України» спричинив негативний резонанс серед працівників освіти.
До Кабінету Міністрів України (КМУ) від педагогічних колективів, профспілкових організацій працівників освіти і науки надійшла великі кількість звернень стосовно доручення Прем’єр-міністра України про значне скорочення штатної чисельності педагогічних працівників, надання їм відпусток без збереження заробітної плати, встановлення режиму роботи на умовах неповного робочого часу, зменшення або скасування стимулюючих виплат, збільшення обсягу педагогічного навантаження на ставку, зменшення надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах.
У листі КМУ від 7.10.2014 № 13675/0/2-14 йдеться про неприпустимість забезпечення економії бюджетних коштів за рахунок зменшення розмірів надбавок і доплат, які встановлені працівникам закладів та установ освіти.
У документі наголошено, що уряд не підтримав нововведення, які звужують права освітян, а також офіційно не подавав на розгляд Проект Закону України «Про удосконалення норм і законів з метою забезпечення фінансово-економічної стабілізації в Україні» до Верховної Ради України. Також, урядом не приймалось жодних рішень, які б передбачали звуження трудових прав працівників навчальних закладів та установ освіти або зменшення розмірів їх фінансового забезпечення.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію