Зустрічайте жовтневий номер фахового журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Посадові та робочі інструкції», зокрема витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки та рекомендації.
Цього разу в постійну рубрику «Важливі справи» дібрано матеріали щодо складання, оформлення посадових та робочих інструкцій, зокрема подано приклад оформлення посадової інструкції керівника гуртка.
У рубриці «Підвищуємо майстерність» — стаття щодо організації діяльності школи професійної майстерності як однієї з форм підвищення кваліфікації працівників.
Публікації інших рубрик також цікаві й корисні. Ви дізнаєтеся:
- як діяти учасникам навчально-виховного процесу в разі нещасних випадків з учнями;
- чи мають право співробітники кримінальної міліції в справах дітей допитувати неповнолітніх дітей у присутності адміністрації навчального закладу;
- як вчинити, коли працівник зателефонував і попросив звільнити його з роботи, оскільки найближчим часом не планує повертатися на попереднє місце проживання тощо.
Детальніше про все це — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 10/2014.
Бажаємо вам цікавого та корисного читання!
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію