Зустрічайте жовтневий номер фахового журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Посадові та робочі інструкції», зокрема витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки та рекомендації.
Цього разу в постійну рубрику «Важливі справи» дібрано матеріали щодо складання, оформлення посадових та робочих інструкцій, зокрема подано приклад оформлення посадової інструкції керівника гуртка.
У рубриці «Підвищуємо майстерність» — стаття щодо організації діяльності школи професійної майстерності як однієї з форм підвищення кваліфікації працівників.
Публікації інших рубрик також цікаві й корисні. Ви дізнаєтеся:
- як діяти учасникам навчально-виховного процесу в разі нещасних випадків з учнями;
- чи мають право співробітники кримінальної міліції в справах дітей допитувати неповнолітніх дітей у присутності адміністрації навчального закладу;
- як вчинити, коли працівник зателефонував і попросив звільнити його з роботи, оскільки найближчим часом не планує повертатися на попереднє місце проживання тощо.
Детальніше про все це — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 10/2014.
Бажаємо вам цікавого та корисного читання!
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками