Зустрічайте жовтневий номер фахового журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Посадові та робочі інструкції», зокрема витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки та рекомендації.
Цього разу в постійну рубрику «Важливі справи» дібрано матеріали щодо складання, оформлення посадових та робочих інструкцій, зокрема подано приклад оформлення посадової інструкції керівника гуртка.
У рубриці «Підвищуємо майстерність» — стаття щодо організації діяльності школи професійної майстерності як однієї з форм підвищення кваліфікації працівників.
Публікації інших рубрик також цікаві й корисні. Ви дізнаєтеся:
- як діяти учасникам навчально-виховного процесу в разі нещасних випадків з учнями;
- чи мають право співробітники кримінальної міліції в справах дітей допитувати неповнолітніх дітей у присутності адміністрації навчального закладу;
- як вчинити, коли працівник зателефонував і попросив звільнити його з роботи, оскільки найближчим часом не планує повертатися на попереднє місце проживання тощо.
Детальніше про все це — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 10/2014.
Бажаємо вам цікавого та корисного читання!
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме