Оприлюднено зміни до проекту Умов прийому до вищих навчальних закладів випускників 2015 року

Тепер можна ознайомитись з внесеними змінами до прийому до вищих навчальних закладів 2015 року порівняно з 2014 роком.

На офіційному веб-сайті (рубрика «Громадське обговорення») Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало Порівняльну таблицю змін до проекту Умов прийому до ВНЗ у 2015 році.

За словами Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО), зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) та державна підсумкова атестація для всіх випускників 11-х класів, незалежно від того, вступатимуть вони до ВНЗ чи не вступатимуть, відбудуться за єдиними тестами.

Станом на 2015 рік передбачено вищезазначеними  Умовами коефіцієнти, що встановлюються Правилами прийому до вищого навчального закладу, який буде множитись на сумарну кількість балів вступника:

  • вага кожного сертифікату — не менше 20 % конкурсного бала;
  • вага атестата — від 0 до 10%;
  • творчі конкурси (у разі проведення) — не більше 50%;
  • додаткові бали за МАН, олімпіади, підготовчі курси можуть становити від 0 до 5%.

Обмеження терміну дії сертифіката УЦОЯО — з наступного року отримані сертифікати про результати проходження ЗНО будуть дійсними лише рік. 

Скасування цільового прийому. У зв’язку зі скаргами про неможливість отримати таке направлення без сплати відповідних внесків.

Ці положення є обов'язковими для вищих навчальних закладів незалежно від форм власності та підпорядкування. У таблиці (далі) вказано також заклади, якими ці положення викнуються згідно з  правилами прийому до цих навчальних закладів (підрозділів), які розробляються відповідно до законодавства України та методичних рекомендацій, що затверджуються центральними органами виконавчої влади узгодженими з МОН.

З цими та іншими змінами можна ознайомитись безпосередньо в запроповонавій таблиці МОН.

Стосовно зауваженнь та пропозицій МОН просить надсилати інформацію на електронну адресу [email protected]

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230639

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді