Оприлюднено зміни до проекту Умов прийому до вищих навчальних закладів випускників 2015 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тепер можна ознайомитись з внесеними змінами до прийому до вищих навчальних закладів 2015 року порівняно з 2014 роком.

На офіційному веб-сайті (рубрика «Громадське обговорення») Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало Порівняльну таблицю змін до проекту Умов прийому до ВНЗ у 2015 році.

За словами Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО), зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) та державна підсумкова атестація для всіх випускників 11-х класів, незалежно від того, вступатимуть вони до ВНЗ чи не вступатимуть, відбудуться за єдиними тестами.

Станом на 2015 рік передбачено вищезазначеними  Умовами коефіцієнти, що встановлюються Правилами прийому до вищого навчального закладу, який буде множитись на сумарну кількість балів вступника:

  • вага кожного сертифікату — не менше 20 % конкурсного бала;
  • вага атестата — від 0 до 10%;
  • творчі конкурси (у разі проведення) — не більше 50%;
  • додаткові бали за МАН, олімпіади, підготовчі курси можуть становити від 0 до 5%.

Обмеження терміну дії сертифіката УЦОЯО — з наступного року отримані сертифікати про результати проходження ЗНО будуть дійсними лише рік. 

Скасування цільового прийому. У зв’язку зі скаргами про неможливість отримати таке направлення без сплати відповідних внесків.

Ці положення є обов'язковими для вищих навчальних закладів незалежно від форм власності та підпорядкування. У таблиці (далі) вказано також заклади, якими ці положення викнуються згідно з  правилами прийому до цих навчальних закладів (підрозділів), які розробляються відповідно до законодавства України та методичних рекомендацій, що затверджуються центральними органами виконавчої влади узгодженими з МОН.

З цими та іншими змінами можна ознайомитись безпосередньо в запроповонавій таблиці МОН.

Стосовно зауваженнь та пропозицій МОН просить надсилати інформацію на електронну адресу [email protected]

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282439

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
41

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110417

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді