Впровадження та порядок програмно-методичного забезпечення інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки України планують розробити до 2016 року програмно-методичне забезпечення на допомогу педагогічним колективам дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) 4 грудня відбулося засідання з метою обговорення питання програмно-методичного забезпечення інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах.

До 2016 року планують розробити програмно-методичне забезпечення на допомогу педагогічним колективам дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу. Про це повідомила Тамара Панасюк, начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН. 

Тамара Панасюк додала, що нормативно-правову базу щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах розроблено та погоджено у зацікавлених структурах.

Також під час засідання було обговорено плани проведення у 2015 році  вебінар-семінарів з питань спеціальної, у тому числі інклюзивної освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарахування учнів до закладу освіти: уникаємо помилок

Ознайомтеся з порядком зарахування учнів до початкової школи, гімназії, ліцею, з вимогами до подачі документів для зарахування, а також скористайтеся порадами, як уникнути конфліктів з батьками, якщо прийнято рішення відмовити у зарахуванні
72329

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів: як застосовувати на практиці

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти МОН затвердило ще у квітні 2018 року. У 2024 році до цього Порядку тричі вносили зміни. Візьміть до уваги його основні положення
9778

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді