Щодо спрощення навчальних програм для початкової школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки України обговорили питання спрощення навчальних програм для початкової школи.

Під час засідання, яке відбулося 4 грудня у Міністерстві освіти і науки України, обговорено зміни до  навчальних програм для початкової школи.

Заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський зауважив, що у навчальній програмі для 4-го класу бракує сюжетів, змістовних ліній, присвячених сучасній Україні.

Учасниками обговорення внесено пропозиції доповнити розділ соціокультурної змістової лінії в частині «Історичне минуле України, її столиці» поняттями «люди минулого і сьогодення країни», а у частині змін до державних вимог до рівня підготовки учнів додати: «усвідомлює і пояснює, чому Україна є спільною домівкою для людей, які її населяють».

З метою спрощення програми з української мови для 4-го класу вирішено вилучити із мовної змістової лінії форм іменників жіночого роду на приголосний в орудному відмінку однини.

Також внесено пропозицію доповнити програму сюжетами про вокзал, аеропорт, а також подіями, які б викликали у дітей позитивні емоції: день народження, пікнік, похід до зоопарку тощо.

Соціокультурну лінію у формі доповнення до пояснювальної записки планують перенести до передмови Програми з української мови для 4-го класу, що слугуватиме орієнтиром до тематики текстів підручників.

Експертами погоджено залишити у програмі тексти Богдана Лепкого та Олександра Довженка.

Також заплановано переглянути змістовні блоки програм для 1-3-х класів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7120

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді