Американські вчені провели дослідження, результати якого виявили багато помилок у статтях найпопулярнішої інтернет-енциклопедії «Вікіпедії».
Американьскі дослідники вкотре перевірили статті інтернет-енциклопедії «Вікіпедії», присвячені темам про хвороби серця, рак легенів, депресію та діабет, і виявили твердження, що суперечать найновішим медичним дослідженням.
Оскільки, редагувати статті ресурсу може будь-хто, важливо, аби люди, які мають проблеми зі здоров’ям, перш за все, консультувалися зі своїм сімейним лікарем .
У 2012 році американські дослідники проаналізували 10 найпопулярніших статтей про хвороби , в тому числі про остеоартрит, проблеми з і спиною та астму і виявили, що у 90% текстів містилися хибні твердження.
Керівник групи дослідників доктор Роберт Гесті з Школи остеопатичної медицини в Північній Кароліні зауважив, що Вікіпедія є зручним інструментом для проведення досліджень, але її не можна використовувати в якості первинного джерела інформації , адже ці тексти ніхто не рецензує.
Найкращим джерелом інформації для людей, які турбуються про своє здоров’я, є їхній лікар, запевнив дослідник.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання