Робота з батьками: багаторівневість питання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» читайте про особливості взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи, про проблему визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини та багато іншої корисної інформації..

Однією з особливостей освітнього процесу є значна розбіжність у підходах до виховання дитини. Саме через різні педагогічні погляди між вихователем і батьками часто виникають конфлікти, які негативно впливають насамперед на дитину.

Ознайомитися з особливостями сімейного виховання та взаємодії практичного психолога з батьками, зокрема, під час підготовки дитини до школи, допоможе стаття «Підготовка до навчання: зважуємо всі «за» і «проти». У ній ідеться про пошук балансу між прагненнями батьків і потребами дитини. Окрім того, у публікації подано приклади розвивальних вправ тренувального комплексу для дошкільника. Адже батьки прагнуть якнайліпше підготувати дитину до вступу до школи, однак здебільшого не враховують потреби її вікового розвитку.

Також, коли батьки дошкільника зорієнтовані на здобуття дитиною знань та вмінь — читати, писати, рахувати, — вони можуть забути про психологічні аспекти готовності до школи. Про розв’язання цієї проблеми читайте у матеріалі «Специфіка взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи», де подано анкету для батьків майбутнього першокласника.

Психологічна розвиненість дитини дошкільного віку характеризується її здатністю проявляти продуктивну активність у різних видах діяльності. Щоб практичний психолог розробляв інструментарій для визначення рівня розвитку дитини, мають існувати відповідні критерії. Про з’ясування концептуальних питань, закладених в основу розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, читайте у статті «Проблема визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини».

Публікацію «Міф як сімейна ідеологія» присвячено сценаріям сімейних міфів та міфологемам. Розглянуті явища впливають на кожного члена родини, їхню соціалізацію, стиль виховання дітей у сім’ї тощо. Однак сімейні міфи також можуть стати чинником стабілізації суспільства.

Провокативна психотерапія як засіб роботи з батьками у складних ситуаціях, міфи про гроші, психологічні особливості онлайн-консультування, «філіппінський тест» на фізіологічну готовність дошкільника до навчання, головний біль напруження у дітей — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
94

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282653

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді