Робота з батьками: багаторівневість питання

На сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» читайте про особливості взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи, про проблему визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини та багато іншої корисної інформації..

Однією з особливостей освітнього процесу є значна розбіжність у підходах до виховання дитини. Саме через різні педагогічні погляди між вихователем і батьками часто виникають конфлікти, які негативно впливають насамперед на дитину.

Ознайомитися з особливостями сімейного виховання та взаємодії практичного психолога з батьками, зокрема, під час підготовки дитини до школи, допоможе стаття «Підготовка до навчання: зважуємо всі «за» і «проти». У ній ідеться про пошук балансу між прагненнями батьків і потребами дитини. Окрім того, у публікації подано приклади розвивальних вправ тренувального комплексу для дошкільника. Адже батьки прагнуть якнайліпше підготувати дитину до вступу до школи, однак здебільшого не враховують потреби її вікового розвитку.

Також, коли батьки дошкільника зорієнтовані на здобуття дитиною знань та вмінь — читати, писати, рахувати, — вони можуть забути про психологічні аспекти готовності до школи. Про розв’язання цієї проблеми читайте у матеріалі «Специфіка взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи», де подано анкету для батьків майбутнього першокласника.

Психологічна розвиненість дитини дошкільного віку характеризується її здатністю проявляти продуктивну активність у різних видах діяльності. Щоб практичний психолог розробляв інструментарій для визначення рівня розвитку дитини, мають існувати відповідні критерії. Про з’ясування концептуальних питань, закладених в основу розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, читайте у статті «Проблема визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини».

Публікацію «Міф як сімейна ідеологія» присвячено сценаріям сімейних міфів та міфологемам. Розглянуті явища впливають на кожного члена родини, їхню соціалізацію, стиль виховання дітей у сім’ї тощо. Однак сімейні міфи також можуть стати чинником стабілізації суспільства.

Провокативна психотерапія як засіб роботи з батьками у складних ситуаціях, міфи про гроші, психологічні особливості онлайн-консультування, «філіппінський тест» на фізіологічну готовність дошкільника до навчання, головний біль напруження у дітей — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді