Робота з батьками: багаторівневість питання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» читайте про особливості взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи, про проблему визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини та багато іншої корисної інформації..

Однією з особливостей освітнього процесу є значна розбіжність у підходах до виховання дитини. Саме через різні педагогічні погляди між вихователем і батьками часто виникають конфлікти, які негативно впливають насамперед на дитину.

Ознайомитися з особливостями сімейного виховання та взаємодії практичного психолога з батьками, зокрема, під час підготовки дитини до школи, допоможе стаття «Підготовка до навчання: зважуємо всі «за» і «проти». У ній ідеться про пошук балансу між прагненнями батьків і потребами дитини. Окрім того, у публікації подано приклади розвивальних вправ тренувального комплексу для дошкільника. Адже батьки прагнуть якнайліпше підготувати дитину до вступу до школи, однак здебільшого не враховують потреби її вікового розвитку.

Також, коли батьки дошкільника зорієнтовані на здобуття дитиною знань та вмінь — читати, писати, рахувати, — вони можуть забути про психологічні аспекти готовності до школи. Про розв’язання цієї проблеми читайте у матеріалі «Специфіка взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи», де подано анкету для батьків майбутнього першокласника.

Психологічна розвиненість дитини дошкільного віку характеризується її здатністю проявляти продуктивну активність у різних видах діяльності. Щоб практичний психолог розробляв інструментарій для визначення рівня розвитку дитини, мають існувати відповідні критерії. Про з’ясування концептуальних питань, закладених в основу розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, читайте у статті «Проблема визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини».

Публікацію «Міф як сімейна ідеологія» присвячено сценаріям сімейних міфів та міфологемам. Розглянуті явища впливають на кожного члена родини, їхню соціалізацію, стиль виховання дітей у сім’ї тощо. Однак сімейні міфи також можуть стати чинником стабілізації суспільства.

Провокативна психотерапія як засіб роботи з батьками у складних ситуаціях, міфи про гроші, психологічні особливості онлайн-консультування, «філіппінський тест» на фізіологічну готовність дошкільника до навчання, головний біль напруження у дітей — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110338

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47319

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді