Літня Академія «Демократія у школі»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Літня Академія «Демократія у школі», яка проходитиме у Польщі, запрошує до участі освітян та представників громадськості.

Літня Академія «Демократія у школі» проходитиме впродовж 11–19 липня 2015 року у місті Сулеювек у Польщі.

Захід спрямовано на популяризацію демократичної культури в школах країн-учасниць шляхом розвитку потенціалу фахівців галузі освіти та представників місцевих громад.

Організатори заходу: Рада Європи, Міністерство народної освіти Республіки Польща, Центр розвитку освіти Республіки Польща та Європейський центр Вергеланд за підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Норвегія.

Для того щоб взяти участь у Літній Академії, потрібно сформувати команду з трьох осіб. До складу кожної команди повинно увійти два представники однієї школи: директор і вчитель, а також представник громадськості. Третій член команди має бути представником однієї з цих організацій: батьківського комітету цієї школи, неурядової організацї, яка співпрацює з школою, установи підвищення кваліфікації, підготовки вчителів району, де знаходиться школа.

Серед країн-учасниць Білорусь, Україна, Молдова, Грузія, Азербайджан, Вірменія (Програма Східного Партнерства), Польща, Росія.

Програмою заходу передбачено обговорення професійної діяльності і різних аспектів шкільного життя з урахуванням принципів ВДГ / ОПЧ; надання підтримки в розробці та здійсненні місцевих проектів в області ВДГ / ОПЧ, спрямованих на створення демократичної культури в школі; встановлення і розвиток співпраці між усіма учасниками освітнього процесу, а також між країнами-учасницями.

Під час пленарних сесій та практичних занять буде забезпечено англо-російський і російсько-англійський синхронний переклад. Всі учасники повинні вільно володіти, принаймні, однією з цих мов на рівні, що дає можливість брати активну участь у навчанні.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
23

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282604

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110530

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді