МОН запускає «Школу авторів» для вчителів та експертів нових підручників і програм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН розпочинає навчання для авторів підручників у межах політики «Освіта для життя»

МОН навчатиме авторів сучасних підручників

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України в межах політики «Освіта для життя» оновлює підходи до створення сучасних підручників і модельних навчальних програм для Нової української школи.

📅 Календар атестації 2025/2026

Спільно з Українським інститутом розвитку освіти МОН розпочинає навчання «Школа авторів» — освітню програму для всіх, хто розроблятиме нові матеріали для шкільної освіти. Навчання проходитиме в онлайн-форматі за участю розробників концептуальних засад освітніх галузей.

Реєстрація відкрита за посиланням.

Програма «Школа авторів» орієнтована на:

  • авторів чинних підручників і модельних навчальних програм;
  • нових авторів, які прагнуть долучитися до створення освітнього контенту;
  • педагогів-практиків, науковців та освітніх експертів усіх галузей.

Навчання охоплює усі рівні шкільної освіти — від 1 до 12 класу.

Учасники дізнаються про:

  • реалізацію державних стандартів освіти у програмах і підручниках;
  • інтеграцію предметів та міжгалузеву синхронізацію змісту;
  • роботу з цифровим конструктором навчальних програм;
  • сучасні підходи до оцінювання, експертизи та надання грифів;
  • створення контенту для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрему увагу буде приділено інтегрованим курсам базової школи, модульній структурі старшої профільної школи та практичній міжгалузевій взаємодії.

«Школа авторів — це можливість стати частиною масштабної освітньої трансформації, яка зробить навчання українських дітей більш послідовним, цікавим і практичним», — зазначають у МОН.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110433

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17717

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді