Як підтримати дітей з психічними розладами: МОН оприлюднило лист-рекомендацію
Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму
Міністерство освіти і науки України оприлюднило лист із рекомендаціями для педагогів щодо забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі через можливі розлади психіки та поведінки.
🧭 ОСВІТНІЙ НАВІГАТОР НА 2025/2026 н.р.
Зокрема, йдеться про учнів, які можуть мати депресію, тривожні розлади, розлади харчової поведінки, розлади поведінки та інші труднощі, що впливають на навчання й соціальну взаємодію.
Рекомендації розроблені на основі міжнародного досвіду та практики впровадження ДУ «Школа супергероїв» у межах флагманського проєкту «Безмежна освіта».
Проєкт реалізовувався в освітніх центрах, що діють у медичних закладах — зокрема в Житомирській міській лікарні №2 імені В. Павлусенка, Житомирському обласному медичному спеціалізованому центрі та Київській обласній дитячій лікарні. Його метою є забезпечення доступу до освіти для дітей, які перебувають на стаціонарному лікуванні або реабілітації.
У МОН зазначають, що надані рекомендації можуть бути використані педагогічними працівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти під час роботи з дітьми, які потребують тимчасової або постійної підтримки (1–5 рівнів) в освітньому процесі.