Як підтримати дітей з психічними розладами: МОН оприлюднило лист-рекомендацію

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН надало рекомендації щодо підтримки дітей із труднощами, пов’язаними з психічним здоров’ям

Рекомендації для вчителів: підтримка дітей з психічними труднощами

Міністерство освіти і науки України оприлюднило лист із рекомендаціями для педагогів щодо забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі через можливі розлади психіки та поведінки.

🧭 ОСВІТНІЙ НАВІГАТОР НА 2025/2026 н.р.

Зокрема, йдеться про учнів, які можуть мати депресію, тривожні розлади, розлади харчової поведінки, розлади поведінки та інші труднощі, що впливають на навчання й соціальну взаємодію.

Рекомендації розроблені на основі міжнародного досвіду та практики впровадження ДУ «Школа супергероїв» у межах флагманського проєкту «Безмежна освіта».

Проєкт реалізовувався в освітніх центрах, що діють у медичних закладах — зокрема в Житомирській міській лікарні №2 імені В. Павлусенка, Житомирському обласному медичному спеціалізованому центрі та Київській обласній дитячій лікарні. Його метою є забезпечення доступу до освіти для дітей, які перебувають на стаціонарному лікуванні або реабілітації.

У МОН зазначають, що надані рекомендації можуть бути використані педагогічними працівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти під час роботи з дітьми, які потребують тимчасової або постійної підтримки (1–5 рівнів) в освітньому процесі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11613

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді