Оголошено імена найкращих педагогів України: результати Global Teacher Prize Ukraine 2025

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Визначено переможців Global Teacher Prize Ukraine 2025: хто отримав нагороди в 8 номінаціях

Хто отримав нагороди Global Teacher Prize Ukraine

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

В Україні визначили переможців щорічної національної премії для педагогів Global Teacher Prize Ukraine 2025. 

📅 Календар атестації 2025/2026

Головним переможцем національної премії у 2025 році став Руслан Шаламов, учитель біології та екології Наукового ліцею «Обдарованість» з Харкова. З 1994 року він виховує олімпіадників і науковців світового рівня, став співавтором держстандартів, автором підручників і тренером для сотень учителів.

У головній народній категорії «Вибір українців» перемогу здобув Юрій Пахомов — учитель хімії та предмету «Пізнаємо природу» з Івано-Франківська. За нього проголосували 2263 українці, що становить 22% усіх учасників опитування на національній платформі Дія.Освіта.

Хто переміг у спеціальних номінаціях?

  • «Дошкілля» — Христина Микуляк, вихователька з Івано-Франківська. Вона понад сім років працює у сфері дошкільної освіти, застосовує нейропсихологічний підхід, сенсорні ігри, методику Монтессорі та навчання через досвід.
  • «Вчитель-інноватор» — Володимир Бабенко, учитель інформатики з Полтавщини. Використовує STEAM-підхід, гейміфікацію, проєктне навчання та проводить сесії з емпатії та ненасильницької комунікації.
  • «Вчитель хімії» — Євгеній Атамасенко, педагог Калинівського академічного ліцею на Київщині. За 34 роки роботи він поєднав класичну хімію зі STEM-підходами, створив авторські методичні матеріали та організовує дослідницькі експедиції з учнями.
  • «Вибір серцем» — Максим Романов, учитель географії з Харківщини. Використовує VR-технології, інтерактивні платформи й авторські відеоуроки, щоб зробити навчання живим і натхненним.
  • «Вчитель інформатики» — Наталія Перехрист з Тернополя. Її відзначили за розвиток цифрової грамотності та підготовку дітей до світу даних і штучного інтелекту.
  • «Вчитель математики» — Леся Максімко з Івано-Франківщини. Перетворює математику на інтерактивну подорож, використовуючи гейміфікацію, вебквести та цифрові сервіси.
  • «Інклюзивність» — Ольга Біланова з Кривого Рогу, учителька української жестової мови, історії та правознавства. Як глуха людина, вона створює програми й посібники для учнів із порушеннями слуху, роблячи освіту доступнішою.

Нагорода для STEM-учителів

Вдруге в історії премії визначили найкращих STEM-педагогів, які отримають по 5 тисяч доларів на власний розвиток — навчання, стажування чи менторські програми.

Серед переможців:

  • Євгеній Атамасенко — учитель хімії з Київщини;
  • Костянтин Кравчук — учитель інформатики та образотворчого мистецтва з Хмельницького;
  • Ольга Погрібняк — вчителька історії з Київщини, авторка освітнього застосунку «ПростеЗНО».
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282546

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
118

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді