Дедалі очевиднішою стає актуальність економічної освіти дітей та молоді. З метою сформувати в дошкільників основи соціальної та фінансової освіти була розроблена програма «Афлатот», яку нині активно упроваджують у дошкільних навчальних закладах по всій території України. Ефективні форми роботи з дітьми з питань соціально-економічної освіти розкрито в цьому числі журналу. А також подано інтерактивний практикум для педагогів дошкільного закладу, що має на меті розширювати їхні знання щодо основних завдань, форм та методів соціальної і фінансової освіти дошкільників.
З-поміж численних способів оцінювання знань та навичок дітей популярності набуває складання портфоліо. Хто має збирати портфоліо, яка його орієнтовна структура та змістове наповнення кожного розділу? Про це в третьому числі журналу.
У сучасному світі з’являються все нові й нові загрози для дітей. Тож на сторінках березневого числа журналу педагоги діляться досвідом упровадження в освітній процес програми з основ безпеки життєдіяльності «Про безпеку знаємо, про здоров’я дбаємо» та реалізації освітнього проекту «Обережність не зашкодить». У пригоді вихователю-методисту також стане орієнтовна циклограма діяльності на квітень.
Також у цьому числі:
- продовження статті Олени Кононко «Розвинена воля — важлива складова особистісної компетентності дошкільників»
- ідеї щодо святкування в дошкільному навчальному закладі Дня матері
- сценарій «Пиріг для матусі» для дітей середнього дошкільного віку
- розвага з пожежної безпеки «Уроки тітоньки Сови» для дітей старшого дошкільного віку
- сценарій випускного свята «Чарівний ключик до Країни знань».