Вже з 2018 року дев’ятикласники матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу
Запровадження нової моделі профільного навчання у школі заплановано на вересень 2018 року. Це означає, що після закінчення 9-го класу учні матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу.
«Закінчивши 9-й клас дитина повинна зробити свідомий вибір. На мою думку, якщо учень має пробіли у загальній середній освіті, але має талант у робітничих професіях, то йому краще вступати до професійного ліцею», — зазначив П. ХОБЗЕЙ під час семінару «Туринський процес — 2016: аналіз політики в галузі професійно-технічної освіти».
Він наголосив на важливості співпраці МОН України та Федерації роботодавців України. «Професійними стандартами повинні займатися роботодавці. Вони повинні скласти профіль випускника за тією кваліфікацією, яка є затребуваною», — підкреслив заступник міністра.
За його словами, професійно-технічна освіта потребує інвестицій у сучасне обладнання, матеріали та підготовку педагогів.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів