Вже з 2018 року дев’ятикласники матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу
Запровадження нової моделі профільного навчання у школі заплановано на вересень 2018 року. Це означає, що після закінчення 9-го класу учні матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу.
«Закінчивши 9-й клас дитина повинна зробити свідомий вибір. На мою думку, якщо учень має пробіли у загальній середній освіті, але має талант у робітничих професіях, то йому краще вступати до професійного ліцею», — зазначив П. ХОБЗЕЙ під час семінару «Туринський процес — 2016: аналіз політики в галузі професійно-технічної освіти».
Він наголосив на важливості співпраці МОН України та Федерації роботодавців України. «Професійними стандартами повинні займатися роботодавці. Вони повинні скласти профіль випускника за тією кваліфікацією, яка є затребуваною», — підкреслив заступник міністра.
За його словами, професійно-технічна освіта потребує інвестицій у сучасне обладнання, матеріали та підготовку педагогів.
Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
«Перший урок має стати нагадуванням: свобода і незалежність України виборюються щодня. Ми виховуємо покоління, яке пам’ятає свою історію і готове захищати своє майбутнє», — зазначають в МОН.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті