Вже з 2018 року дев’ятикласники матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу
Запровадження нової моделі профільного навчання у школі заплановано на вересень 2018 року. Це означає, що після закінчення 9-го класу учні матимуть змогу самостійно вирішувати чи продовжувати навчатися в школі, чи вступати до академічного ліцею, професійного ліцею або коледжу.
«Закінчивши 9-й клас дитина повинна зробити свідомий вибір. На мою думку, якщо учень має пробіли у загальній середній освіті, але має талант у робітничих професіях, то йому краще вступати до професійного ліцею», — зазначив П. ХОБЗЕЙ під час семінару «Туринський процес — 2016: аналіз політики в галузі професійно-технічної освіти».
Він наголосив на важливості співпраці МОН України та Федерації роботодавців України. «Професійними стандартами повинні займатися роботодавці. Вони повинні скласти профіль випускника за тією кваліфікацією, яка є затребуваною», — підкреслив заступник міністра.
За його словами, професійно-технічна освіта потребує інвестицій у сучасне обладнання, матеріали та підготовку педагогів.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.