Громадське обговорення проектів розвантажених навчальних програм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

До 15 травня 2016 року триватиме громадське обговорення розвантажених навчальних програм для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

МОН України оприлюднило майже сорок навчальних програм для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН та Інститут модернізації змісту освіти координували робочі групи, які доопрацьовували навчальні програми.

Усі охочі мають змогу надіслати зауваження та пропозиції на електронні адреси, вказані у файлах до кожної програми.

Громадське обговорення проектів програм триватиме до 15 травня 2016 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
12756

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
108027

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1604

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129855

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57762

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді