Як визначити періодичність перевірок закладу дошкільної освіти
Періодичність перевірок закладів дошкільної освіти визначають нові критерії — Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти, затв. постановою КМУ від 10.01.2019 № 11 (далі — Критерії).
Цивільний захист: як організувати в ЗДО: ВЕБІНАР
Періодичність планових перевірок закладів дошкільної освіти
Періодичність планових заходів державного нагляду (контролю) залежить від того, до якого ступеня ризику належить суб’єкт господарювання:
- високого ⇑
- середнього ⇔
- незначного ⇓
Щоб визначити, до якого ступеня ризику належить суб’єкт господарювання, потрібно підсумувати бали, нараховані за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти.
♥ Якщо директор не погоджується з актом перевірки
Періодичність планових заходів державного нагляду (контролю)
Ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти | Сума балів, нарахованих за всіма критеріями | Періодичність планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері дошкільної освіти |
| 41–100 балів | ⇒ не частіше разу на 2 роки |
| 21–40 балів | ⇒ не частіше разу на 3 роки |
| до 20 балів | ⇒ не частіше разу на 5 років |
Критерії визначення періодичності перевірок закладів дошкільної освіти
Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти, є:
- строк провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти
- кількість порушень вимог законодавства у сфері дошкільної освіти, виявлених за результатами заходів державного нагляду (контролю), проведених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду.
📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) і їх показники
Критерії | Показники | Кількість балів |
Строк провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти | до 5 років включно | 40 |
від 5 до 10 років включно | 25 | |
більше 10 років | 0 | |
Кількість порушень вимог законодавства у сфері дошкільної освіти, виявлених за результатами заходів державного нагляду (контролю), проведених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду | відсутні | 0 |
1-3 | 25 | |
більше 3 | 40 |
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності
Цілі державного нагляду (контролю), код | Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності | Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти | |
подія, що містить ризик настання негативних наслідків | негативний наслідок | ||
Належна якість продукції, робіт та послуг (немайнові блага), О2 | відсутність організаційно-правових засад діяльності у сфері дошкільної освіти | моральна шкода, заподіяна здобувачу дошкільної освіти внаслідок відсутності організаційно-правових засад для діяльності ЗДО |
|
незабезпечення права на здобуття дошкільної освіти | моральна шкода, заподіяна особі внаслідок порушення права на отримання дошкільної освіти | ||
незабезпечення ЗДО належної організації освітньої діяльності | моральна шкода, заподіяна здобувачу дошкільної освіти внаслідок неотримання якісних освітніх послуг відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти | ||
неналежне забезпечення ЗДО педагогічними працівниками | моральна шкода, заподіяна здобувачу дошкільної освіти внаслідок неотримання якісних освітніх послуг у зв’язку з відсутністю у ЗДО належного забезпечення педагогічними працівниками | ||
відсутність у ЗДО належної матеріально-технічної та навчально-методичної бази | моральна шкода, заподіяна здобувачу дошкільної освіти внаслідок неотримання якісних освітніх послуг у зв’язку з відсутністю належної матеріально-технічної та навчально-методичної бази | ||
неналежне управління ЗДО | моральна шкода, заподіяна здобувачу дошкільної освіти внаслідок неналежного управління ЗДО | ||
Належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага), О3 | відсутність організаційно-правових засад діяльності у сфері дошкільної освіти | збитки, завдані здобувачу дошкільної освіти внаслідок неналежної організації освітньої діяльності ЗДО |
|
незабезпечення права на здобуття дошкільної освіти | збитки, завдані особі внаслідок порушення права на отримання дошкільної освіти | ||
незабезпечення ЗДО належної організації освітньої діяльності | збитки, завдані здобувачу дошкільної освіти, які пов’язані з отриманням додаткових платних освітніх послуг у зв’язку з неотриманням освітніх послуг відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти | ||
неналежне забезпечення ЗДО педагогічними працівниками | збитки, завдані здобувачу дошкільної освіти внаслідок неотримання якісних освітніх послуг у зв’язку з відсутністю у ЗДО належного забезпечення педагогічними працівниками | ||
відсутність у ЗДО належної матеріально-технічної та навчально-методичної бази | збитки, завдані здобувачу дошкільної освіти внаслідок неотримання якісних освітніх послуг у зв’язку з відсутністю належної матеріально-технічної та навчально-методичної бази | ||
неналежне управління ЗДО | збитки, завдані здобувачу дошкільної освіти внаслідок неналежного управління ЗДО |