Паперовий тунель (від англ. tunnel book) — це техніка конструювання об’ємних книжок із паперу.
Створіть макет зоопарку у техніці «паперовий тунель» і розмістіть у груповому приміщенні, використовуйте під час занять про парки, тварин тощо.
Як впоратися з емоційними складнощами: порадиМатеріали:
- зображення звірів
- кольоровий картон
- акварельний папір
- аркуш білого офісного паперу
- клей
- фонове зображення
- ножиці
- лінійка
Створюємо основні об’єкти композиції — мешканців зоопарку та дерева, кущі тощо. Малюємо їх або, наприклад, вирізаємо з обкладинки альбому для малювання чи папки від набору картону.
Вирішуємо, що хочемо бачити на першому, другому, третьому та інших планах, а також визначаємо місце кожного зображення в межах плану — зліва, справа, в центрі. Наприклад травичка — уздовж усього першого плану, жабка — на другому плані справа, тигр — на третьому плані зліва, а косуля — на третьому плані в центрі тощо.
З акварельного паперу вирізаємо 6 кольорових заготовок прямокутної форми розміром 15 × 20 см. У середині кожної заготовки вирізаємо віконце, відступивши від країв по 1 см. Ці рамки стануть «сторінками» нашого тунелю.
Практичні рекомендації, щоб швидко опанувати тонкощі організації роботи педагогів над освітніми стартапами вдитячому садку.
Готуємо бокові стінки тунелю з двох аркушів картону 10 × 15 см. Уздовж короткої сторони креслимо прямі лінії через кожен сантиметр. По цих лініях згинаємо аркуші, аби отримати «гармошку». Щоб згин був рівний, під лінійку проводимо лезом ножиць по лініях.
Створюємо задній фон — з акварельного паперу блакитного кольору вирізаємо прямокутник розміром 15 × 20 см.
На нього прикріплюємо зображення, що будуть спільні для всієї композиції, як-от сонце, хмаринки тощо.
Наповнення «сторінок», задній фон та бокові стінки готові. Тепер збираємо тунель. До обох коротких сторін заднього фону приклеюємо «гармошки».
До рамок тунелю прикріплюємо дерева, пагорби, звірів, пташок. У ребра «гармошок» по черзі вклеюємо рамки у визначеній спочатку послідовності. Наприклад, першою, найближче до блакитного фону, — із боковими деревами, другою — із самотнім деревом, третьою — зі слоником, четвертою — з косулею та тигром, п’ятою — із жабкою.
Насамкінець приклеюємо рамку з травичкою. Залишаємо виріб висихати.
Розтягуємо «гармошку», аби між «сторінками» був простір і робота мала об’ємний вигляд.
Марина Муравська, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 3, м. Кам’янське, Дніпропетровська обл.