Українські школярі вивчатимуть керування дронів

Міністерство освіти та науки планує оновити шкільну дисципліну «Захист України»

Дисципліна керування дронами

Стратегії успішної комунікації керівника

Міністерство освіти і науки планує оновити шкільну дисципліну «Захист України», зміст якої буде актуалізований.

Відповідну інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий. 

Як він повідомив, оновлена дисципліна навчатиме дітей якісній домедичній допомозі, мінній безпеці, керуванню дронами, орієнтуванню на місцевості тощо.

Передбачається, що пілотний проєкт оновленої дисципліни, який реалізовуватиметься у школах з різних областей, буде запущений вже у вересні.

«На основі відгуків учителів і учнів, які братимуть участь у пілоті, програма дисципліни буде фіналізована. Аби пілот відбувся успішно, проведемо навчання для вчителів. Для цього залучаємо до співпраці міжнародні та громадські організації, які мають досвід у навчанні дорослих. Зокрема тих спеціалістів, які готові навчати вчителів роботи із симуляторами FPV дронів, мають спеціалізацію в топографії, домедичній допомозі та запобіганні травматизму», — акцентував очільник освітнього відомства.

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

Джерело сторінка Оксена Лісового

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1689

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
307

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54224

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
771

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді