Як сформувати стратегію розвитку освіти

МОН отримало 1 690 заявок від учасників з регіонів, які формуватимуть перелік проблем

Національна стратегія розвитку освітиЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

У Міністерстві освіти та науки зазначили про завершення реєстрації учасників до експертних робочих груп, які у працюватимуть над новою освітньою реформою.

Як повідомили в Міносвіти, відтепер буде розпочата робота над створенням Національної стратегії освіти і науки до 2030 року.

Під час реєстрації освітнє відомство отримало 1 690 заявок від учасників з усіх областей України, які формуватимуть перелік освітніх проблем в країні.

«Тішимося, що тепер МОН працюватиме із громадськими організаціями, фондами та експертами в синергії. Що далі? Наступний крок — формування переліку проблем. Кожен зареєстрований учасник отримає лист із деталями для подальших кроків. Ми проаналізуємо та узагальнимо пропозиції щодо змін, а також оберемо фасилітаторів робочих груп», — зауважили у міністерстві щодо роботи над створенням Національної стратегії освіти і науки.

Нагадаємо, що віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров анонсував публічну презентацію освітньої реформи, яка, за його словами, має стати однією з кардинальних українських реформ.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
236

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54155

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110949

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді